Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roger zal waarschijnlijk wel een puntje van kritiek hebben omdat Pogacar nooit aan veldrijden gedaan heeftRoger: Pogacar de nieuwe Eddie Merckx? Neen er komt nooit nog ne nieuwe Eddie.
Journalist: Roger je hebt gelijk! Hij is beter!![]()

Heeft Pogi deze winter geen veldrit gewonnen, dacht van wel ?Roger zal waarschijnlijk wel een puntje van kritiek hebben omdat Pogacar nooit aan veldrijden gedaan heeft![]()
Heeft deze winter nog gecrossedRoger zal waarschijnlijk wel een puntje van kritiek hebben omdat Pogacar nooit aan veldrijden gedaan heeft
![]()

Dat was wel nodig, had geen ploegmaten meer dus dan liever uitdunnen. Aanval is de beste verdedigingIk vrees echt dat pogi al teveel met de krachten heeft gewoekerd. Dat nummer op de kwaremont was nergens voor nodig…
Vdp veel slimmer

Denk dat ge een GC winnaar niet hoeft te verdenken van woekeren met krachten, denk dat die doorgaans net heel goed weten tot waar ze kunnen gaanIk vrees echt dat pogi al teveel met de krachten heeft gewoekerd. Dat nummer op de kwaremont was nergens voor nodig…
Vdp veel slimmer

Heeft deze winter nog gecrossed![]()
Heeft Pogi deze winter geen veldrit gewonnen, dacht van wel ?

VA was nu wel mee geweest (vermoed ik), maar of dit van harte was geweest, is nog iets anders.En zo wordt weer duidelijk dat WVA zijn overwinningen tegen Janneke en Mieke waren![]()

Mocht hij meegedaan hebben was Remco er ook zeker bij geweestVA was nu wel mee geweest (vermoed ik), maar of dit van harte was geweest, is nog iets anders.![]()

Ik weet het zo nog niet hoorPogacar is nog lucide om een gelleke tot zich te nemen, VDP gaat echt niet mee op de foto staan![]()