Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen Asgreen daar maar wel Pidcock?
(er schieten nog 27% extra over om uit te delen over het hele Peloton). 
Wel een kans minder, afhankelijk van de ziekte is 2 weken niet genoeg.Is toch zo erg niet als hij ziek is? Komen nog koersen aan, het is mss zelf beter dat PR maar binnen 2 weken is
Nog eens tijd dat een belg wint.

En dan ´s avonds fiets aan de haak. Zou een mooi einde zijn voor een prachtige carriere maar het zit er niet meer in denk ik.Greg met een laatste Huzaren stukje![]()
Overdrijft José hier nu niet een beetje? Laporte is alles behalve traag en Asgreen is nu ook weer niet zó snel. Gewoon omdat Mathieu vorig jaar te arrogant was en in het mes liep moeten we Asgreen nu ook niet over het paard gaan tillen kwa sprint...Jose De Cauwer zei:Ze kunnen niet zeggen: Laporte, rij maar mee met Mathieu van der Poel en Kasper Asgreen naar de streep."
Hoezo niet zo erg?Is toch zo erg niet als hij ziek is? Komen nog koersen aan, het is mss zelf beter dat PR maar binnen 2 weken is
Dit is dus wel de belangrijkste koers van heel zijn seizoen, hé. Hier heeft hij het WK CX en Strade Bianche voor geskipt. Al de vorige koersen waren voorgerecht. Akkoord, Roubaix komt ook nog, maar dit zou toch een serieuze streep door de rekening zijn.Elke gemiste kans is er eentje minder en een carrière duurt maar zo lang. Het goeie is dat hij al maximaal geoogst heeft tot nu toe en die extra week tot PR is inderdaad een goeie zaak voor hem.Is toch zo erg niet als hij ziek is? Komen nog koersen aan, het is mss zelf beter dat PR maar binnen 2 weken is
tjah, ik zie het positieve erin en er komen nog koersen. zo simpel is datHoezo niet zo erg?Dit is dus wel de belangrijkste koers van heel zijn seizoen, hé. Hier heeft hij het WK CX en Strade Bianche voor geskipt. Al de vorige koersen waren voorgerecht. Akkoord, Roubaix komt ook nog, maar dit zou toch een serieuze streep door de rekening zijn.
Er is helemaal niets positief aan het mogelijk missen van de Ronde omwille van ziekte. Zoals hierboven al gezegd skip je niet voor niets een WK en de strade. Moest hij uiteindelijk PR winnen gaat dat niet zijn omdat je omwille van ziekte de ronde moet missen.tjah, ik zie het positieve erin en er komen nog koersen. zo simpel is dat
Oké, ik zit dan weeral misEr is helemaal niets positief aan het mogelijk missen van de Ronde omwille van ziekte. Zoals hierboven al gezegd skip je niet voor niets een WK en de strade. Moest hij uiteindelijk PR winnen gaat dat niet zijn omdat je omwille van ziekte de ronde moet missen.
Dat is zoals het positieve zien in een mogelijke degradatie van Zulte zodat ze volgend seizoen meer wedstrijden kunnen winnen.
Hij zit met de poepers voor Mathieu jaOh nee, nu gaat er eindeloos nagepraat worden hoe WVA veel beter was dan MVDP en eigenlijk ging winnen.