Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Belgen werden er gewoon uitgespurtHele sterke sprint maar de rest liet zich toch een beetje verrassen. Tegen dat ze z'n wiel terughebben is het al te laat.
Laporte had er misschien nog kunnen overgeraken, de andere twee (Belgen) -no way-.Hele sterke sprint maar de rest liet zich toch een beetje verrassen. Tegen dat ze z'n wiel terughebben is het al te laat.
Voor de 6de plaats maar inderdaad.Merlier en Philipsen samen sprinten voor plaats 5?
Als een grote ploeg komt is die gewoon weg he… die zal geen toploon hebben dus kan tegen haalbare prijs weggekocht wordenWanty heeft die dus vast tot 2024 hé, ongelofelijk dat daar geen groter team is opgesprongen toen die bij Delko zat (of zelfs voor Delko). Die zijn resultaten voor Wanty waren al fenomenaal voor zijn leeftijd.
Stuyven toch ook maar een zwakke sprint hoor.
Wat ze overigens bij Lotto, Alpecin en Quick-step aan het denken waren geen idee. Maar het kleinste kind weet toch dat je zo niet wint.
Als een grote ploeg komt is die gewoon weg he… die zal geen toploon hebben dus kan tegen haalbare prijs weggekocht worden
De Belgen werden er gewoon uitgespurt
Ja dat ging wsl enkel op voor Laporte. In elk geval dik verdiend.Laporte had er misschien nog kunnen overgeraken, de andere twee (Belgen) -no way-.
Hopelijk kan hij zijn hoofd erbij houden en rustig blijven, want de grote ploegen gaan dit nu wel gezien hebben.
Hilaire verschueren die zal de champagne nu wel even rijkelijk laten vloeien.![]()
Stuyven toch ook maar een zwakke sprint hoor.
Wat ze overigens bij Lotto, Alpecin en Quick-step aan het denken waren geen idee. Maar het kleinste kind weet toch dat je zo niet wint.
Merlier is nu eenmaal op weg naar de uitgang bij Alpecin, die wil vooral zijn eigen marktwaarde verhogen. Als Philipsen zijnde zou ik nu ook niet op kop gaan rijden voor de man die je buiten werkt![]()
Daarvoor heb je toch ploegleiders. Die moeten maar beslissen als ze het onder elkaar niet kunnen uitmaken.
Ik zie hem gewoon een nieuw contract tekenen bij alpecin.Merlier is nu eenmaal op weg naar de uitgang bij Alpecin, die wil vooral zijn eigen marktwaarde verhogen. Als Philipsen zijnde zou ik nu ook niet op kop gaan rijden voor de man die je buiten werkt![]()
Merlier is sneller dan Viviani. Moet gewoon nog leren meerdere dagen na elkaar te koersen. Merlier is ook vlugger dan Philipsen dus is eerder Philipsen die moet hopen dat Merlier weggaat dan Merlier die moet vluchten voor Philipsen.Ik zie hem gewoon een nieuw contract tekenen bij alpecin.
Maar in de toekomst zal toch de kaart van één van beide moeten getrokken worden.
Overstappen in het kader van Philipsen die tot 24 onder contract blijft zou kunnen. Maar dan kan hij wel eens een Vivianike aan zijn been hebben.
Ik doelde op overstappen en dan weinig meer winnenMerlier is sneller dan Viviani. Moet gewoon nog leren meerdere dagen na elkaar te koersen. Merlier is ook vlugger dan Philipsen dus is eerder Philipsen die moet hopen dat Merlier weggaat dan Merlier die moet vluchten voor Philipsen.