Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Stuyven toch ook maar een zwakke sprint hoor.

Wat ze overigens bij Lotto, Alpecin en Quick-step aan het denken waren geen idee. Maar het kleinste kind weet toch dat je zo niet wint.

Wanty heeft die dus vast tot 2024 hé, ongelofelijk dat daar geen groter team is opgesprongen toen die bij Delko zat (of zelfs voor Delko). Die zijn resultaten voor Wanty waren al fenomenaal voor zijn leeftijd.
Als een grote ploeg komt is die gewoon weg he… die zal geen toploon hebben dus kan tegen haalbare prijs weggekocht worden

Wat ze overigens bij Lotto, Alpecin en Quick-step aan het denken waren geen idee. Maar het kleinste kind weet toch dat je zo niet wint.

Met rijden winnen Lotto en Quick Step ook niet hé. Dat moet je zelf toch ook beseffen. Dan rijden die dat gat gewoon dicht om niet eens in de top 10 te eindigen.

Het is dan wel onbegrijpelijk dat een team als Lotto er niet in slaagt om te doen wat Andersen doet.

Als een grote ploeg komt is die gewoon weg he… die zal geen toploon hebben dus kan tegen haalbare prijs weggekocht worden

Tenzij er sponsors komen om hem te betalen zoals Canyon bij VdP. Die gast is een marketingmonster he.

Wat. Een. Held.

Ik dacht even dat die te vroeg aan ging, maar hij was gewoon te sterk.

Na Madouas toch de revelatie van het voorjaar.

Hopelijk kan hij zijn hoofd erbij houden en rustig blijven, want de grote ploegen gaan dit nu wel gezien hebben.
Hilaire Van der schueren die zal de champagne nu wel even rijkelijk laten vloeien. :tongue:

Hopelijk kan hij zijn hoofd erbij houden en rustig blijven, want de grote ploegen gaan dit nu wel gezien hebben.
Hilaire verschueren die zal de champagne nu wel even rijkelijk laten vloeien. :tongue:

Ik heb vooral schrik voor zijn thuisvolk. Als hij daar telkens als een held onthaald gaat worden en van het ene in het andere feest terechtkomt hou dan maar eens beide voetjes op de grond.

Lotto en QS hadden geen sprinter/snelle man meer mee dus die konden niks doen buiten een Andersentje proberen maar Asgreen had al veel gewerkt en Lampaert komt net terug uit ziekte en was ook vooral blij zijn dat die mee was. Zelfde eigenlijk met de Lottos wel met meerdere mee maar niemand mee met de eersten telkens ze de kemmel over gingen dus overschot hadden die ook nooit. Alpecin wel dom gekoerst als je 2 snelle mannen hebt moet je er toch meer voor gaan.

Stuyven trouwens ook ziek geweest, vond hem vandaag al beter dan in de E3.

Merlier is nu eenmaal op weg naar de uitgang bij Alpecin, die wil vooral zijn eigen marktwaarde verhogen. Als Philipsen zijnde zou ik nu ook niet op kop gaan rijden voor de man die je buiten werkt 😀

Merlier is nu eenmaal op weg naar de uitgang bij Alpecin, die wil vooral zijn eigen marktwaarde verhogen. Als Philipsen zijnde zou ik nu ook niet op kop gaan rijden voor de man die je buiten werkt 😀

Daarvoor heb je toch ploegleiders. Die moeten maar beslissen als ze het onder elkaar niet kunnen uitmaken.

Daarvoor heb je toch ploegleiders. Die moeten maar beslissen als ze het onder elkaar niet kunnen uitmaken.

Dit dus, de ploeg moet de kemphaantjes maar kortwieken. Je mag van je renners wel wat professionaliteit eisen.

Ziet er een sympathieke kerel uit die Girmay.

Ik zie hem gewoon een nieuw contract tekenen bij alpecin.
Maar in de toekomst zal toch de kaart van één van beide moeten getrokken worden.

Overstappen in het kader van Philipsen die tot 24 onder contract blijft zou kunnen. Maar dan kan hij wel eens een Vivianike aan zijn been hebben.

Ik zie hem gewoon een nieuw contract tekenen bij alpecin.
Maar in de toekomst zal toch de kaart van één van beide moeten getrokken worden.

Overstappen in het kader van Philipsen die tot 24 onder contract blijft zou kunnen. Maar dan kan hij wel eens een Vivianike aan zijn been hebben.
Merlier is sneller dan Viviani. Moet gewoon nog leren meerdere dagen na elkaar te koersen. Merlier is ook vlugger dan Philipsen dus is eerder Philipsen die moet hopen dat Merlier weggaat dan Merlier die moet vluchten voor Philipsen.

Merlier is sneller dan Viviani. Moet gewoon nog leren meerdere dagen na elkaar te koersen. Merlier is ook vlugger dan Philipsen dus is eerder Philipsen die moet hopen dat Merlier weggaat dan Merlier die moet vluchten voor Philipsen.
Ik doelde op overstappen en dan weinig meer winnen :P
Ik schat Merlier ook hoger in dan Philipsen. Maar die laatste ligt wel onder contract tot 24, en vandaag was er ook geen duidelijkheid en werd er niet de kaart van één van beide getrokken.
Dus om te zeggen dat Philipsen schrik moet hebben van Merlier binnen de ploeg. Er is ruimte voor beide, het programma is breed genoeg. Maar er gaan nog momenten komen dat beide starten en dat er gekozen moet worden.

Dat Lotto ook geen snelle jongen meer had dat klopt toch ook niet volledig. Florian is eerder over de meet gebold dan Philipsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan