SomeDude
Banned
Explosiviteit lijkt inderdaad een beetje te ontbreken bij Van Aert maar aan de andere kant komt bv Philipsen er hier ook gewoon niet uit ondanks het feit dat hij vanuit de wielen zou moeten kunnen komen. En dit is het type aankomst dat Pedersen ook wel ligt, zie ook Harrogate. Maar ik blijf Pedersen ne zeer rare kadé vinden. Kan toch héél duidelijk wel een bergje over op basis van een aantal uitslagen en dan zie je hem soms passen dat je denkt hoe kan dit nu in godsnaam?
In 2020 ook: vlot Gent-Wevelgem winnen en denk je één van de dé kandidaten voor podium in de ronde een week later. Wordt hij daar gewoon kansloos gelost op de eerste helling van de dag bij wijze van spreken. Je zou nu dus denken dat hij klaar is voor Milaan-San Remo maar voor hetzelfde geld gaat hij gewoon overboord op de Cipressa...
Kom kom zelfde verhaal met WVA vorig jaar, na GW ineens topfavoriet voor Ronde terwijl hem 2 dagen ervoor nog moest passen op de Tiegem.
GW is gewoon niet zo zwaar (qua klimwerk) tov andere wedstrijden bij ons en imo nooit een goeie referentie voor RvV
Pedersen zet alles op PR trouwens

). Met een beetje geluk heb je redelijk wat verloop in de beste tijden en is het regelmatig spannend, duikt XXX onder de tijd van YYY of niet?! Dat Ganna er dan nog aankomt en alles mogelijks vermorzeld maakt het er niet minder boeiend op vind ik.

Ik geef het gewoon mee omdat er vorig jaar door een aantal hier lacherig werd gedaan omwille van dat voluit rijden voor die seconde vanwege Remco in de Giro.