Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goh, er zijn toch nog twee zware bergritten. Ik zou mij in zijn plaats zeker niet kapotrijden.
Stel dat hij geel pakt en hij kan de voorlaatste etappe op economie overleven, dan ziet het er goed uit. Maar in zijn plaats zou ik gewoon met de glimlach op het gezicht en de gele trui om de schouders tempo maken voor Roglic om dan na hooguit een paar km te lossen.

Ja Pedersen meesterlijk, van echt veel te ver eigenlijk. Van Aert stelt me een beetje teleur in zijn sprints tot nog toe. Wordt daar echt weggeblazen.

Ik heb Van Aert toch al explosiever gezien.
Kan zowel een goed als slecht teken zijn, zeker? :unsure:

Explosiviteit lijkt inderdaad een beetje te ontbreken bij Van Aert maar aan de andere kant komt bv Philipsen er hier ook gewoon niet uit ondanks het feit dat hij vanuit de wielen zou moeten kunnen komen. En dit is het type aankomst dat Pedersen ook wel ligt, zie ook Harrogate. Maar ik blijf Pedersen ne zeer rare kadé vinden. Kan toch héél duidelijk wel een bergje over op basis van een aantal uitslagen en dan zie je hem soms passen dat je denkt hoe kan dit nu in godsnaam?
In 2020 ook: vlot Gent-Wevelgem winnen en denk je één van de dé kandidaten voor podium in de ronde een week later. Wordt hij daar gewoon kansloos gelost op de eerste helling van de dag bij wijze van spreken. Je zou nu dus denken dat hij klaar is voor Milaan-San Remo maar voor hetzelfde geld gaat hij gewoon overboord op de Cipressa...

Laatst bewerkt:
Pedersen klimt al het hele jaar vrij goed, gisteren gewoon de pech dat hij wat schakelproblemen had of hij stond ook op het podium.
En in rit 1 "pech" dat Jumbo er vandoor was :)

Mooie overwinning voor Merlier in de Tirreno. Even lik op stuk geven aan iedereen die Philipsen zomaar zonder nadenken boven hem plaatst.

Genante prestatie van LTS (Ewans leadout).

Mooie overwinning voor Merlier in de Tirreno. Even lik op stuk geven aan iedereen die Philipsen zomaar zonder nadenken boven hem plaatst.

Als niemand mee wil werken in de achtervolging.. slim van de andere ploegen.

Merlier is sneller dan Philipsen. Probleem voor Merlier is dat het na een paar dagen bij hem op is en dat hij ook minder goed lastigere parcoursen overleefd dan Philipsen. Voor MSR bv zou ik dus voor Philipsen gaan maar voor bv een Scheldeprijs zou ik dan weer voor Merlier gaan.

Als niemand mee wil werken in de achtervolging.. slim van de andere ploegen.

LTS maar één iemand opgeofferd onderweg hoor. Ewans 3 leadout mannen waren gewoon nergens (alé ja, één gelost en de andere 2 verstopt in het peloton).

Merlier is sneller dan Philipsen. Probleem voor Merlier is dat het na een paar dagen bij hem op is en dat hij ook minder goed lastigere parcoursen overleefd dan Philipsen. Voor MSR bv zou ik dus voor Philipsen gaan maar voor bv een Scheldeprijs zou ik dan weer voor Merlier gaan.

Akkoord. Op pure snelheid is Merlier sneller, ik denk niet dat er 3 sneller zijn in het hele peloton. Qua inhoud is Philipsen de betere.

Je zou nu dus denken dat hij klaar is voor Milaan-San Remo maar voor hetzelfde geld gaat hij gewoon overboord op de Cipressa...
Hij staat voorlopig (?) niet op de planning voor MSR. Dus misschien alles op Ronde/E3 misschien? Klimt heel goed dit jaar, zoals onze Jedi terecht aangaf, maar blijft echt totaal onberekenbaar.

Turgis ook weer in orde precies.

En deze zien passeren :lol:
FNVg6IGWQAMLVQx

Laatst bewerkt:
Wat een baas is Merlier toch.
Ik kijk al uit naar de wedstrijden waar alle topspurters aan de start staan en het puur man op man is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan