Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Om hoe laat zoeken ze te starten met de Livestream? Sebiet zijn ze binnen... (overdreven, maar bon)

16u41 start van Remco.
Ben eens benieuwd of hij de snelste tijd kan pakken.
Ganna start 4 minuten eerder dus snelste tijd zal = rit winnen vermoed ik. Tenzij Pogacar zich er nog eens aan zet, maar op dit (vlakke) parcours betwijfel ik dat. In theorie is dit perfect op maat van Ganna: ~6km kluit rechtdoor, 180° draaien, ~8km kluit rechtdoor.

Ganna start 4 minuten eerder dus snelste tijd zal = rit winnen vermoed ik. Tenzij Pogacar zich er nog eens aan zet, maar op dit (vlakke) parcours betwijfel ik dat.
Weetje: De laatste winnaar van TA die de tijdrit won, was tijdritwonder GVA.

Pogacar gaat 'm zeker niet winnen. Vorm is dalende, reed op 50km solo de achtervolgers op slechts 1.5minuut. Pannenkoek.

In principe een ideaal parcours voor Ganna natuurlijk. Vooral benieuwd wat het verschil met Pogacar is.

Weetje: De laatste winnaar van TA die de tijdrit won, was tijdritwonder GVA.

Pogacar gaat 'm zeker niet winnen. Vorm is dalende, reed op 50km solo de achtervolgers op slechts 1.5minuut. Pannenkoek.
Euhm? GVA as in Greg Van Avermaet? Dat was alleszins niet in hetzelfde jaar want in het jaar dat Greg Tirreno won moest hij krasselen tot op de streep om Sagan hééééél nipt af te houden, dus winnen heeft hij die ITT zeker niet gedaan...

(Mogelijks lees ik u post verkeerd) :unsure:

Euhm? GVA as in Greg Van Avermaet? Dat was alleszins niet in hetzelfde jaar want in het jaar dat Greg Tirreno won moest hij krasselen tot op de streep om Sagan hééééél nipt af te houden, dus winnen heeft hij die ITT zeker niet gedaan...

(Mogelijks lees ik u post verkeerd) :unsure:
Nee, gewoon moedwillig onduidelijk geweest omdat het over Greg ging: hij won weldegelijk de tijdrit, de TTT :D

Laporte goed geprobeerd maar Jakobsen duidelijk sneller. Op zo'n vlakke aankomst zijn er meerdere toch gewoon sneller dan VA.

Laporte die efkes de trein van QS volledig aan frieten rijdt :')
Maar klasbak Jakobsen die overduidelijk te sterk is

Laporte toch echt wel met een meesterversnelling. Senechal stond erbij en keek ernaar, deed zelfs geen moeite om nog aan te gaan.

Ja amai, Laporte heeft de afgelopen jaren toch ook z'n roeping gemist als meesterloods precies :D
Dit was natuurlijk wel een redelijk gemakkelijke lead-out. Er waren geen opkomende mannen, het was gewoon kwestie van op het juiste moment aangaan. Dat zou op zich nog voor veel mannen lukken maar dat combineren met vechten voor u plaats is hetgeen het voor de meesten moeilijk maakt.

Perfecte timing van Laporte maar het is geen schande dat Van Aert het moet afleggen tegen Jackobsen, zoals hij zelf zegt is het hun core business, bij Van Aert is het gewoon één van de dingen waar hij goed in is.

Evenepoel goed hoor amper 2" op Ganna en dat verschil werd vooral in de bochten gemaakt lijkt me op het rechtdoor tot nu toe elkaar waard benieuwd of hij het volhoud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan