Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Mooie overwinning ook. Hopelijk zien we hem nog veel dit seizoen.De Lie echt de perfecte youngster voor LTS hé. Een winnaar die even zonder problemen een interview in drie talen kan geven. En de ideale man om punten te pakken in kleinere koersen (en in de toekomst waarschijnlijk ook in de grote koersen).

Karl en zijn ego he.Karl Vannieuwkerke is toch echt troep of ben ik gewoon té kritisch? Iemand zei het hier al maar dit is gewoon oude wijn in nieuwe zakken.
En dan dat geleuter over het 6de monument
![]()
Sporza's Kopgroep voor de Strade Bianche: "Welke carrière had ik kunnen hebben met mijn vlam langs de weg?" | sporza
Bij wielrennen hoort tegenwoordig ook Whatsapp. Van pronostieken, discussies over het koersverloop tot het delen van virale beelden. Ook Sporza blijft niet achter en maakte een groepje met ons commentaarsduo. Daarin blikken Karl Vannieuwkerke en José De Cauwer voor elke grote koers vooruit in...sporza.be
WTF is dit???????
Echt wel knap, heeft op 't einde gewoon over, die andere sprinters lijken zelfs moeite te hebben om zijn wiel te houdenSterke sprint van De Lie. Kereltje is nog maar 19 en sprint er iedereen los af, mooi is dat.

Sprinten verdommeVraag mij nu toch af wie ze gaan laten winnen. Roglic voor de boni's of toch een cadeautje uitdelen.