Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo? Parijs Roubaix is op 17 april. Dat is na donderdag nog 1,5 weken.Zelfs al heeft hij lichte symptomen dan moet hij tot donderdag in isolatie. Een deelname kan dus nooit.
Desnoods rijdt hij mee als knechtHoezo? Parijs Roubaix is op 17 april. Dat is na donderdag nog 1,5 weken.
Ondertussen kan hij op de rollen rijden (wat gewoon kan/mag in isolatie).
(Maar ik geef dat toe, ik was even te snel met mijn post, buiten rijden kan inderdaad niet meteen)
En er bestaat ook zoiets als supercompensatie en taperen. Als je een week niet fietst, verlies je een klein beetje van je scherpte maar door frissere benen compenseer je dit quasi volledig. Daar gaat ie geen millimeter trager door rijden hoor.
Ik zeg niet dat de kans groot is, maar dat een deelname echt nooit kan (100% rate) is ook wel een stukje overdreven.
---
Nu goed, het is afwachten geblazen. We zullen het snel genoeg weten of hij deelneemt aan PR (of niet).
Dit is toch geen serieuze post hoop ik?Als Wout spreekt, luistert het volk.
Begrijp ik het nu goed dat hij dus niet start, zuiver omdat het Corona is en het dus niet mag? Op basis van zijn uitleg over de symptomen laat hij precies uitschijnen dat hij gerust zou willen starten? Starten met de gewone griep in je lichaam kan, maar met COVID in je lichaam niet. Blijft toch een aparte vaststelling in dit tijdperk. Het is toch niet meer zoals in het prevaccintijdperk...
Hoe dan ook kijk ik uit naar De Ronde, het wordt een feest!
Hij heeft het volgens mij over sowieso niet deelnemen aan de Ronde wegens quarantaine.Hoezo? Parijs Roubaix is op 17 april. Dat is na donderdag nog 1,5 weken.
Ondertussen kan hij op de rollen rijden (wat gewoon kan/mag in isolatie).
(Maar ik geef dat toe, ik was even te snel met mijn post, buiten rijden kan inderdaad niet meteen)
En er bestaat ook zoiets als supercompensatie en taperen. Als je een week niet fietst, verlies je een klein beetje van je scherpte maar door frissere benen compenseer je dit quasi volledig. Daar gaat ie geen millimeter trager door rijden hoor.
Ik zeg niet dat de kans groot is, maar dat een deelname echt nooit kan (100% rate) is ook wel een stukje overdreven.
---
Nu goed, het is afwachten geblazen. We zullen het snel genoeg weten of hij deelneemt aan PR (of niet).
alpecin rijdt nooit op kop en ik zie het QS en Jumbo nu ook niet meteen doen.
Je reageert totaal naast wat ik zeg in lijn post.Dit is toch geen serieuze post hoop ik?
Het is niet omdat hij lichte symptomen heeft, dat andere mensen die het zouden kunnen overnemen geen ernstige symptomen kunnen krijgen. En zoals al aangehaald: zeker na het geval Colbrelli wil je toch echt geen risico nemen met uw lichaam. Topsporten met eender welke griep is sowieso een no go, dat kan heel slecht uitpakken.
Die werden toch nooit aanzien als deel van de selectie? Rowe eventueel, maar Kwiato toch nooit? Hun voorjaarsteam is wel op orde nu. En Narvaez is dan blijkbaar terug fit na z'n val in G-W.Rowe en Kwiat ook van de lijst verdwenen ondertussen..
Daar geloof ik echt niet inStel u voor dat Victor hier even de Ronde gaat winnen![]()
Wegrijden in de afdaling van de Pater. Ik gun het hem.Stel u voor dat Victor hier even de Ronde gaat winnen![]()
. Ik heb voorlopig zelfs geen zin in zondag (dat verandert nog wel hoor).

Ik ook niet maar dat de kans 0% is, geloof ik ook wéér niet.Daar geloof ik echt niet in