Voorjaarsklassiekers 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zagevent zeg...
Ik heb geen issues met drank (verre van :unsure: ), maar ik vind het toch behoorlijk hypocriet hoe daarmee wordt omgegaan op de openbare omroep nota bene. Zuipen is gezellig, goed of zelfs essentieel voor de sfeer, tot zelfs het geheim achter het succes van Lotto ( :help: ) etc... Ge moet u eens voorstellen dat ze zoiets casual op de vrt komen vertellen over gelijk welk ander genotsmiddel in het kader van een sportuitzending. :tongue:

Maar goed, het is inderdaad gezaag. Mea culpa, terug naar de koers!
 
Hoe sterk blijft die Van Vleuten wel niet zeg.

IJdele hoop allicht, maar ik hoop dat ze die Vollering erop legt in de sprint.

Edit: Van Vleuten alsjeblieft zeg :wtf:
 
Wie Michel vandaag gemist heeft:

Raar gedoe. Ik had pas na twee minuten door dat ze live commentaar gaven bij de finish. :) Beetje triest om te zien wel.

Aan Karl me niet zwaar geërgerd vandaag maar de combo Karl-José mist toch iets, vooral saai op de windstille momenten.
 
Niet dat Karl zo geweldig is maar ik heb Michel eigenlijk totaal niet gemist vandaag. José erbij hebben doet veel.
 
Kort op sporza de resume gezien.
Fijn voor Tiesj, hopelijk trekt hij de lijn door naar strade.
En Wout... Tja, hopelijk niet te vroeg te goed. Colbrelli ook toch weer samen met greg en naessen. Op naar de rest.
 
Michel is een te druk man, roepen en tieren,, van de hak op de tak, mensen onderbreken.
Irritant is het juiste woord.

Niet gemist.
 
Ik me maar één keer hard geërgerd aan Karl en dat was toen hij zo opging in die renner van UNO-X die even mee was en het maar bleef hebben over Johannessen terwijl dat Tiller was. Twee renners die nu eens echt niet op elkaar lijken. Hij heeft waarschijnlijk ergens gelezen dat Tobias Johannessen een groot talent is en nu ziet hij hem in elke UNO-X renner.

Ma bon, als dat het enige is, heeft hij het op zich goed gedaan. Dus nee, ik heb Michel ook niet gemist.
 
Verdiende winnaar vandaag, niet gedacht dat hij zo sterk was om alleen binnen te komen!
Campenaerts echt wel in goeie doen, wat een koers heeft die gereden na al die pech amai...

En Van Vleuten blijft het maar doen, respect!
 
Ik me maar één keer hard geërgerd aan Karl en dat was toen hij zo opging in die renner van UNO-X die even mee was en het maar bleef hebben over Johannessen terwijl dat Tiller was. Twee renners die nu eens echt niet op elkaar lijken. Hij heeft waarschijnlijk ergens gelezen dat Tobias Johannessen een groot talent is en nu ziet hij hem in elke UNO-X renner.

Ma bon, als dat het enige is, heeft hij het op zich goed gedaan. Dus nee, ik heb Michel ook niet gemist.
Idd en was niet de enigste keer dat hij renners niet herkende. Nog veeeeel werk voor de boeg op dat vlak
 
We hebben de mannen van de Lotto toch 4x gezien.
Versnelling Van Moer - Gilbert - Vermeersch en Campenaerts met het terugkomen en op de Bosberg + 5e plek.
Er zijn er die het slechter deden. Trek bijvoorbeeld.
Hopelijk belooft dat voor de komende weken.

Van Keirsbulck zich getoond op dertig km van het einde. Nice.

José kan weer eentje op zijn conto schrijven om in het boek te steken: "Die kleine denkt dat de koers alleen maar winnen is." :laugh:.
 
Hoe sterk blijft die Van Vleuten wel niet zeg.

IJdele hoop allicht, maar ik hoop dat ze die Vollering erop legt in de sprint.

Edit: Van Vleuten alsjeblieft zeg :wtf:
Vrouwenwielrennen, het blijft toch een sport apart.
12km op kop rijden, dan heb je de ideale positie te pakken voor de sprint, start je een verrassingsaanval net voor een bocht zodat je 5 meter verder je benen al stil moet houden, begin je toch maar op 350m van de meet te sprinten, en dan win je nog. Speciaal.
 
Mooie edite van de Omloop.

Vond het enorm vreemd dat er niemand op het wiel zat van WVA de topfavoriet.

Ok, de meeste zaten kapot maar het was geen splijtende demarrage ofzo eerder een goede tempoversnelling.
Het is ook niet dat je hem niet kan herkennen met zijn Belgische kampioenentrui.

Maar wout was sowieso wel de sterkste en had dan wel op de bosberg die renner eraf geknald.
Sterk ook hoe hij dat bahreinblok gewoon op afstand rijdt.

---------------------------
+ lotto mooie sterke koers en mooi sterk blok, maar gaan denk ik niet enorm veel winnen, wel veel topnoteringen.
+ Ik denk dat Bahrein , Ineos en Jumbo de sterkste blokken zullen zijn dit voorjaar (kasseiklassiekers).
Waren alle 3 nog niet op volle sterkte en toch al de koers vrij goed domineren.
 
Vond het enorm vreemd dat er niemand op het wiel zat van WVA de topfavoriet.

Ok, de meeste zaten kapot maar het was geen splijtende demarrage ofzo eerder een goede tempoversnelling.
Het is ook niet dat je hem niet kan herkennen met zijn Belgische kampioenentrui.
Je moet ook kunnen natuurlijk. In volle beklimming schakelt hij een versnelling hoger terwijl de rest al blok zaten. Je kan dan niet zelf ook eens versnellen.
Zeker op dat stuk van 9-10% is het gewoon op eigen kracht omhoog geraken en hopen dat de achterstand niet te groot wordt.
Je zag dat Campenaerts probeerde om mee te gaan maar dat hij geen mm dichter kon geraken, dat is gewoon het verschil in kracht die zo groot is.
Ik denk dat je lelijk zou verschieten van het piekvermogen en het sustained vermogen nadat hij wegrijdt hoor. Dat is niet zomaar een tempoversnelling die hij daar deed.

En dan kan je de gok wagen dat je met de groep hem nog wel kan pakken, maar als hij dan nog zo een verschroeiend tempo gaat rijden is er weinig tegen te beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan