Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien Sam Kerkhofs van Mid-Mid.Iemand hier die of Buffalo fan is, of getekende shirts verzamelt?
Heb een matchworn shirt van Hjulsager van vorig seizoen gekregen, gehandtekend en al.
Heb zelf een eigen collectie en past er niet echt in
PB gerust indien er iemand interesse in zou hebben.
.Valt goed mee toch? Ik vind het nog wel mooi, maar waarom zo een licht shirt? Het thuisshirt leunt daar fel tegen aan.De Official Ajax Fanshop - Vele Ajax Artikelen | Ajax shop
Dé officiële Ajax Fanshop met het grootste assortiment Ajax items | Vandaag voor 22:00 uur besteld, morgen in huis.www.ajax.nl
Helaas was het gerucht waar. Wat een gedrocht zeg.
Ik vind het echt niks. Al gaat het wel meevallen na een paar matchen. Maar niks wat ik in huis ga nemen in ieder geval.Valt goed mee toch? Ik vind het nog wel mooi, maar waarom zo een licht shirt? Het thuisshirt leunt daar fel tegen aan.
Helaas was het gerucht waar. Wat een gedrocht zeg.
Die van dit seizoen vond ik mooi, maar na een paar matchen vond ik het eigenlijk te saai. Soit, het is maar een shirt natuurlijk.Eerste indruk is ook niet wauw. Vond dat van vorig seizoen bv veel mooier.
Maar dat van het jaar ervoor dan weer veel lelijker. Deze will grow on me, die van 2 jaar terug stoorde mij tot de laatste match.
)Wie is Noah ?ik wist niet dat Noah shirts kon ontwerpen?
de langere broer van Noa...Wie is Noah ?