Voetbalshirts

-steven-

New member
Hier maar eens de vraag stellen omdat ik dat "nieuw" forum hier niet wil vervuilen met nieuwe topic.

Kopen jullie voetbalshirts? Zo ja, waar kopen jullie die? Ik vraag het vooral voor het aankopen van shirts van minder gekende, kleinere internationale teams. Een truitje van Chelsea kan je praktisch overal kopen ...

Ik ben in feite op zoek naar het home shirt van een Engelse League Two club, via hun webshop is het truitje van afgelopen seizoen in mijn maat niet meer beschikbaar. Op amazon.co.uk vind ik het wel, maar ik vrees sowieso een beetje die extra kosten voor de levering naar België.
Of, kan iemand mij op voorhand al laten weten hoeveel mijn extra kosten precies bedragen?

Iemand advies voor webshop, bij voorkeur in Europese Unie, die groot aanbod heeft van internationale voetbaltruitjes?
 
Hier maar eens de vraag stellen omdat ik dat "nieuw" forum hier niet wil vervuilen met nieuwe topic.

Kopen jullie voetbalshirts? Zo ja, waar kopen jullie die? Ik vraag het vooral voor het aankopen van shirts van minder gekende, kleinere internationale teams. Een truitje van Chelsea kan je praktisch overal kopen ...

Ik ben in feite op zoek naar het home shirt van een Engelse League Two club, via hun webshop is het truitje van afgelopen seizoen in mijn maat niet meer beschikbaar. Op amazon.co.uk vind ik het wel, maar ik vrees sowieso een beetje die extra kosten voor de levering naar België.
Of, kan iemand mij op voorhand al laten weten hoeveel mijn extra kosten precies bedragen?

Iemand advies voor webshop, bij voorkeur in Europese Unie, die groot aanbod heeft van internationale voetbaltruitjes?
Laatste keer ik een truitje heb gekocht was van Nottingham Forrest, en dat was op hun webshop ik denk dat dit nog altijd de beste manier is.
 
Idd, echt schone truitjes. Adidas blijft meestal toch wel klasse uitstralen vind ik.
Hoewel ik Macron ook wel meevallen vind, zeker itt nike of joma :laugh:
 
Simpele, maar daarom net geniale truitjes. Bij Malinwa hebben ze nu Errea als shirtsponsor. Enige reden moet zijn dat de sponsordeal een miljard is want dat zijn nu is gratlelijke shirts, bah.
 
Inderdaad.
De simpelheid maakt het net mooi.

Ook gewoon 1 sponsor vooraan en niet zoals sommige dat je meer sponsors ziet dan iets anders.
 
Idd, echt schone truitjes. Adidas blijft meestal toch wel klasse uitstralen vind ik.
Hoewel ik Macron ook wel meevallen vind, zeker itt nike of joma :laugh:

Ook voorkeur voor Adidas. Maar onze Nike truitjes in ons laatste kampioenenjaar vond ik toch ook sober en klassevol itt truitjes met een mijnschacht erop bvb.
 
Meh, het uittruitje valt mee maar het thuis truitje is toch zo inspiratieloos als maar kan? Dat is gewoon een standaard rood adidas shirt met hun logo en sponsor erop. Is dat niet hetzelfde dat ze de Rode Duivels ettelijke jaren geleden eens aangesmeerd hebben?


Kunt het beter daar kopen en ergens laten bedrukken dan er 80 euro voor te betalen :unsure:
 
Volgende week de onze, zou met goud afwerking zijn ( ben daar geen fan van maar we zien wel )
 
E4emNnsWQAIJL2A


Zou dit kloppen @Wilcao, ziet er wel echt vet uit.
 
Idd, echt schone truitjes. Adidas blijft meestal toch wel klasse uitstralen vind ik.
Hoewel ik Macron ook wel meevallen vind, zeker itt nike of joma :laugh:
Doorgaans zijn de enige truitjes die er echt professioneel uitzien die van Nike, Adidas, Puma en Kappa. Umbro kan er misschien ook nog tussen. Een merk zoals Joma kan ik niet serieus nemen. Die slagen er ook telkens in om van dat model van truitjes te nemen die ge in 1982 in een Turks straatshopje zag hangen. Het helpt ook niet dat Joma, Errea, Macron en Burda gewoon 0,0 indruk maken als merk zelf. Under Armor maakt wel wat stappen vooruit, maar die doen dan ook énorm veel moeite.

Maar goed, als Macron een pak meer geeft dan Nike weet ik het ook wel.
 
Terug
Bovenaan