Voetbalshirts

Man man. Beseffen ze bij de bond niet dat de Rode Duivels van alle Belgische voetbalfans zijn en niet alleen van een paar mislukte mode-ontwerpers die denken dat ze zich mogen uitleven op het nationale truitje? Om te kotsen.

Nochtans genoeg mensen die het wel geslaagde shirts vinden. Leuk dat men wat meer gewaagde ontwerpen een kans geeft, ipv het lekker conservatief te houden.
 
Nochtans genoeg mensen die het wel geslaagde shirts vinden. Leuk dat men wat meer gewaagde ontwerpen een kans geeft, ipv het lekker conservatief te houden.
Tja, dat shirts tegenwoordig niet meer heilig zijn blijkt genoeg in het hedendaagse voetbal. Geef mij maar shirts die trouw blijven aan de club of het nationale team. Dit heeft niks met het Belgisch voetbal te maken.
 
Hoewel genoeg mensen het wel geslaagde shirts vinden. Leuk dat men wat meer gewaagde ontwerpen een kans geeft, ipv het lekker conservatief te houden.
Sorry voor mij kan er veel maar dit is er toch net over. Tis niet gelijk club voetbal die elk jaar drie shirts op de markt brengen. Die zwarte vind ik dan wel heel mooi.
 
Ge hebt gewaagde ontwerpen en gewoon lelijke ontwerpen e. Als ik de rest zo eens bekijk hebben ze het bij adidas vooral op lelijk gehouden.

Dat wit uitshirt ziet er letterlijk uit als een trainingsshirt van Nederland uit de jaren 90.
 
Ge hebt gewaagde ontwerpen en gewoon lelijke ontwerpen e. Als ik de rest zo eens bekijk hebben ze het bij adidas vooral op lelijk gehouden.

Dat wit uitshirt ziet er letterlijk uit als een trainingsshirt van Nederland uit de jaren 90.

En je hebt natuurlijk ook zoiets als smaak. En die wil al eens verschillen …
 
Ge hebt idd ook mensen met slechte smaak. Kijk maar alle anderlecht fans hier :unsure:

Nee maar even serieus, het overgrote merendeel van wat ik lees op verschillende fora, andere online bronnen of irl discussies zelfs vinden de mensen deze shirts gewoon bagger. Dan mag gerust gezegd worden dat het lelijke shirts zijn, dat er dan uit mijn ervaring slechts enkelingen het wel vinden meevallen of godbetert zelfs mooi vinden maakt de shirts niet opeens mooi of geslaagd.
 
Ge hebt idd ook mensen met slechte smaak. Kijk maar alle anderlecht fans hier :unsure:

Nee maar even serieus, het overgrote merendeel van wat ik lees op verschillende fora, andere online bronnen of irl discussies zelfs vinden de mensen deze shirts gewoon bagger. Dan mag gerust gezegd worden dat het lelijke shirts zijn, dat er dan uit mijn ervaring slechts enkelingen het wel vinden meevallen of godbetert zelfs mooi vinden maakt de shirts niet opeens mooi of geslaagd.

Haha, geen probleem. :)

Mja, ik hoor, vooral over dat tweede shirt, net heel veel goede reacties. Dus vind niet echt dat je dan over enkelingen kan spreken. Hangt wat af wie je omgeving is natuurlijk. En online wordt zowat alles dat een beetje afwijkt van de norm genadeloos afgeschoten. Het zijn nu eenmaal niet de meest conservatieve ontwerpen.

Alle respect dat mensen dat niet mooi vinden hé. Wil alleen maar zeggen dat er echt wel nog redelijk wat mensen zijn die er wel fan van zijn.
 
308828025_2895644673913585_5580072563880159775_n.jpg


en in dit shirt spelen ze dan padel :wallbash:


dit blijkt uiteindelijk het warm-up-shirt
 
Vind ze ook wel beide zeer mooi.
Vanwaar eigenlijk de overschakeling van Puma naar Adidas?
Ik snap het ook niet goed.

Ik volg Italië al sinds euro 2000, en verzamel er wel veel feitelijk.

images%2FvoltaxMediaLibrary%2Fmmsport%2F90min_en_international_web%2F01gqh9tcs02t83y3yjzj.webp

van 2000-2002 heb ik die blauwe stretchy kappy shirts.

dan in 2003 zijn ze omgeschakeld naar Puma, en ik dacht contract van 20 jaar hadden ze toen afgesloten.
De truitjes van 2004 heb ik ook, alsook die van 2008 en 2012.

Nu nog die van 2020 eens proberen te bemachtigen volgende maand als ik in Rome ben.

Ze hebben vaak erg mooie modellen (zeker 2012 away vind ik echt nice, maar ook soms regelrechte gedrochten. zoals deze
 
Terug
Bovenaan