Voetbalshirts

Iemand hier die of Buffalo fan is, of getekende shirts verzamelt?
Heb een matchworn shirt van Hjulsager van vorig seizoen gekregen, gehandtekend en al.

Heb zelf een eigen collectie en past er niet echt in :unsure:

PB gerust indien er iemand interesse in zou hebben.
 
Iemand hier die of Buffalo fan is, of getekende shirts verzamelt?
Heb een matchworn shirt van Hjulsager van vorig seizoen gekregen, gehandtekend en al.

Heb zelf een eigen collectie en past er niet echt in :unsure:

PB gerust indien er iemand interesse in zou hebben.
Misschien Sam Kerkhofs van Mid-Mid.
 
Valt goed mee toch? Ik vind het nog wel mooi, maar waarom zo een licht shirt? Het thuisshirt leunt daar fel tegen aan.
Ik vind het echt niks. Al gaat het wel meevallen na een paar matchen. Maar niks wat ik in huis ga nemen in ieder geval.

Dat is idd een goede vraag. Geen idee waarom. Zal waarschijnlijk nog een derde tenue komen gok ik.
 
Weet er eigenlijk iemand waar je goede (replica) retro shirts kan kopen? Ik heb een paar shirts die ik moet aanschaffen.

Ik vind hier en daar wel wat, maar geen idee van de betrouwbaarheid van de aanbieders en accuraatheid van de shirts.
 
Eerste indruk is ook niet wauw. Vond dat van vorig seizoen bv veel mooier.

Maar dat van het jaar ervoor dan weer veel lelijker. Deze will grow on me, die van 2 jaar terug stoorde mij tot de laatste match.
Die van dit seizoen vond ik mooi, maar na een paar matchen vond ik het eigenlijk te saai. Soit, het is maar een shirt natuurlijk.
 
Voor mij persoonlijk (en ja volledig subjectief) het mooiste shirt dat van West Ham door Fila met Dr. Martens als sponsor.
1. het is West Ham
2. Fila is en blijft een leuk old school merk
3. Dr. Martens is een leuke link met de punk/skinhead scene waarin velen ook voor West Ham supporteren/sympathie hebben. Waaronder mezelf, al was de sympathie voor West Ham er al voor ik in die muziek terecht kwam.
 
Morgen speelt Club met een shirt dat ontworpen is door kinderen ( als dat maar goed komt :rofl: )
 
ajax-thuisshirt-2023-2024-uitgelekt-b.jpeg
 
Terug
Bovenaan