Voetbalshirts

Het Socials team van Standard is echt nog wel goed. Ook nu weer:

FB_IMG_1688030269767.jpg
 
Lotte zeg! Wat een Club mens, zalig om hem te horen spreken en hopelijk mag hij nog eens dit shirt komen showen voor het publiek, altijd aandoenelijk hoe hij daarvan geniet.
Zeer sympathieke mens ook. Heel fijn dat Club nog regelmatig de banden met hem aanhaalt.
 
Het zwarte shirt is vrij uniek met als design het stratenplan van de stad. Maar wat is het nut van enig design met zo'n sponsor? Het zou leuk zijn moest Kortrijk een sponsorvrije versie verkopen.

Wat mij betreft mag de Pro League wat regels creëren omtrent sponsors en dergelijke zoals bij de UEFA of de Premier League. Dat kan gaan van aantal sponsors tot grootte. Neem nu dit Genkshirt van een paar jaar terug:

NPWba3c.jpg


De Europese versie is toch veel mooier wegens de regel van UEFA betreft de grootte van de sponsor? Mogen ze wat mij betreft hier ook invoeren en dan zwijg ik nog over de witte sticker i.p.v. een transparant logo.
Dat vond ik toen ontzettend lelijke shirts. Op dat vlak is de club er heel fel op vooruit gegaan met mooie patronen en integratie van de sponsors in het shirt. Wat een vreselijke tijden en shirts toen in die tijd.
 
Dat vond ik toen ontzettend lelijke shirts. Op dat vlak is de club er heel fel op vooruit gegaan met mooie patronen en integratie van de sponsors in het shirt. Wat een vreselijke tijden en shirts toen in die tijd.
Bij Genk denk ik automatisch altijd aan dit shirt:

1688037793682.png
 
Al een 2/3-tal seizoen geen gekocht (niet omdat ik ze niet mooi vind, maar het gaf met niet het wow-gevoel).
Deze vind ik wel iets uitstralen en zal dus aangekocht worden.

Verschiet er soms wel van hoeveel truitjes ik van Standard heb en hoe weinig ik ze aandoe :p
Ik heb ze eerder als verzameling ^^
 
Wat is eigenlijk het probleem? Toch amper verschil met de vorige shirts.
Die thuisshirts lijken uiteraard op elkaar, maar dit shirt is gewoon een gedrocht. Een te brede rode baan, te veel tierlantijntjes, de baan die niet doorloopt, logo in het midden. Neen, dit is echt het lelijkste thuisshirt sinds jaren.
 
Wat ik vreemd vind adidas toch het merk bij uitstek voor shirt hebben in belgie OHL,Eupen en stanadard.
Standard kan ik inkomen.
Er is een tijd dat ze enkel de topploegen met adidas laten spelen en nu moeten we het doen met de macron, joma,en jako's van deze wereld
 
Terug
Bovenaan