Voetbalshirts


Wij zijn niet de enige met een gedrocht van een shirt. Wat doet Puma toch maar de laatste tijd :wtf:
 
Portugal hun shirts zijn wel mooi, die van Puma konden mooi zijn hadden ze de lijnen rond het nummer weggelaten. Die van Belgie zijn zoals eerder gezegd veruit de marginaalste
 
Ik koop ondanks de schandalig hoge prijs elke 2 jaar een shirtje van de Rode Duivels maar deze keer zal ik na jarenlange traditie toch 2x nadenken... vooral het rode, komaan zie die kousen
 
Ik koop al lang geen meer.

Vroeger wel nog verzameld, en heb er nog steeds een hele hoop. Maar is niet zo dat je als 39jarige u daar nog comfortabel in voelt vind ik, om dat tijdens de weekends te dragen :)

zijn meer collectors items.

in mijn kast heb ik er een stuk of 5 van Italië nationale ploeg (2000-2010)
AS roma
STandard Liege 2006
PAOK 2009
AC MILAN 2005

en dan nog heel wat weg gedaan eigelijk, maar deze blijven over.
 
Nu ze iets marginaals maken zou je denken dat ze het aan zeeman prijzen zouden verkopen om hun doelgroep aan te spreken, alweer een gemiste kans
 
Het kost gewoon €90. Alleen de "echte" wedstrijdshirts kosten €140. Dat is niet de eerste keer dat dat gebeurt. En het blijft €90 te veel natuurlijk.
 
Ik zie nu pas dat er ook vlammen op de kousen staan. Als ze nog een non profit boodschap op het truitje willen zetten vind ik “tuning is not a crime” wel passen.
Ik zou voor deze gaan
maxresdefault.jpg
 
Als ik ze zo in de match zie, vind ik al dat geflip over die vlammen eigenlijk ferm overdreven. Zijn op zich subtiel genoeg. En is al bij al nog wel origineel te noemen.

Ik ga er wel ook geen 90 euro aan geven. Maar als ze ooit ergens in afslag staan zou ik nog zo een shirt durven overwegen. Witte shirt vind ik ook wel ok, en opwarm shirt vind ik wel iets hebben. Op zich vind ik ze mss wel beter dan de vorige rode shirts, waar ik niet echt fan van was.
 

idd, AF-SCHUW-ELIJK
Man man. Beseffen ze bij de bond niet dat de Rode Duivels van alle Belgische voetbalfans zijn en niet alleen van een paar mislukte mode-ontwerpers die denken dat ze zich mogen uitleven op het nationale truitje? Om te kotsen.
 
Terug
Bovenaan