Voetbalshirts

Wie ontwerpt die zever, vraag ik mij af. Ik zou mij kapotschamen. Precies allemaal stuksjes aan elkaar gestikt.
 
Wie ontwerpt die zever, vraag ik mij af. Ik zou mij kapotschamen. Precies allemaal stuksjes aan elkaar gestikt.
Blijkbaar heeft Adidas een Tomorrowland lijn en ze zullen wel op de hype willen meespringen. Ik zou het ook niet kopen, maar zakelijk gezien zal het wel een goede zet zijn zeker?
 
Blijkbaar heeft Adidas een Tomorrowland lijn en ze zullen wel op de hype willen meespringen. Ik zou het ook niet kopen, maar zakelijk gezien zal het wel een goede zet zijn zeker?
Ja, ik kan er wel inkomen dat zo'n lijn lucratief kan/zal zijn. Maar er mag toch wat effort in gestopt worden imo. Doet mij denken aan zo'n wedstrijden waar kleuters een tekening mogen insturen.
 
Die opwarm-shirts lijken meer op een mengeling van de shirts van Oranje en Frankrijk dan op een shirt van België. Wie dacht dat dit een goed idee was, is een randdebiel.
 
Die opwarm-shirts lijken meer op een mengeling van de shirts van Oranje en Frankrijk dan op een shirt van België. Wie dacht dat dit een goed idee was, is een randdebiel.

Coole samenwerking.

Smaken verschillen uiteraard. En vind het wel iets hebben als opwarm shirt. Trouwens ook de print van de wagen waar Batsman mee toekwam de laatste interlands. Wat de persjongens ook zo hilarisch vonden …

Maar mensen randdebielen gaan noemen omdat je iets niet mooi vindt ook maar belachelijk.

Goed ja, al te vaak als iets teveel afwijkt van de standaarden wordt daar nogal lacherig over gedaan. Beetje dezelfde reacties toen bleek dat Damso het wk lied mocht doen. En iedereen met Wil Tura en Sergio kwam aandraven.

Feit is dat we als land heel trots mogen zijn op het merk Tomorrowland, en daarom is het wel cool dat zij samenwerken om onze nationale ploeg op dit wereld platform mee te vertegenwoordigen,
 
Mja, ik vind het toch wel redelijk idioot dat je shirts voor een land ontwikkelt, maar enkel het logo en het geel je eraan doen denken. En dan nog by a long shot.

Op zich zeker een cool concept, maar als derde shirt ofzo of een limited edition. En Tomorrowland hoeft niet in mijn voetbal. What's next? Zo van dat vaal oranje omdat we toevallig de andalousesaus hebben uitgevonden? Een wafel en een pakske friet mee in het shirt verwerkt?
 
Mja, ik vind het toch wel redelijk idioot dat je shirts voor een land ontwikkelt, maar enkel het logo en het geel je eraan doen denken. En dan nog by a long shot.

Op zich zeker een cool concept, maar als derde shirt ofzo of een limited edition. En Tomorrowland hoeft niet in mijn voetbal. What's next? Zo van dat vaal oranje omdat we toevallig de andalousesaus hebben uitgevonden? Een wafel en een pakske friet mee in het shirt verwerkt?
Een derde shirt op een WK is toch wat overkill lijkt me. Niet dat ik het een mooi shirt vind, verre van zelfs, maar dan is het toch beter om het als opwarm-shirt te hebben, dan echt in een match te dragen?
 
Vooral heel leuke samenwerking met een cool Amsterdams succesvol merk. Kan ik wel appreciëren. Blijft wel maf dat die al maanden geleaked zijn en ook al te koop waren in Chili bv.
Ik vind het ook absurd hoeveel shirts jaarlijks lekken en eigenlijk steeds helemaal knal erop zitten.
 
Vooral heel leuke samenwerking met een cool Amsterdams succesvol merk. Kan ik wel appreciëren. Blijft wel maf dat die al maanden geleaked zijn en ook al te koop waren in Chili bv.
De VP van Barça zei over de derde kit nog dat truitjes 2 seizoenen op voorhand al gekozen worden dus eigenlijk zo gek niet dan.
 
De VP van Barça zei over de derde kit nog dat truitjes 2 seizoenen op voorhand al gekozen worden dus eigenlijk zo gek niet dan.
Maar dat ze al fysiek verkocht worden in winkels in exotische landen 2 maand op voorhand, toch wel maf. Zullen Adidas en Ajax toch ook niet mee kunnen lachen.
 
Maar dat ze al fysiek verkocht worden in winkels in exotische landen 2 maand op voorhand, toch wel maf. Zullen Adidas en Ajax toch ook niet mee kunnen lachen.
Dat denk ik ook niet. Een collega was op Curaçao toen de fotoshoot was met één van de shirts van dit seizoen en dat werd behoorlijk afgeschermd. Mochten absoluut geen foto's genomen worden. Terwijl ze wel een praatje konden doen met de spelers.
 
De mouwen op het thuisshirt kunnen echt niet (shirt op zich valt inderdaad mee). Het hele uitshirt (en vooral de uiteindes van de mouwen) kunnen echt niet.
 
Terug
Bovenaan