Voetbalshirts

Arsenal thuis en uit vind ik zeer geslaagd. Zwart/donkergrijs met gouden accenten is niet meer zo origineel maar ge kunt er weinig verkeerd mee doen.

Tottenham uit zijn veruit de lelijkste truitjes dit jaar.
tottenham-hotspur-22-23-away-kit-1-8.jpg


Het template dat Nike nu voor alle grote ploegen gebruikt heeft, met die boog boven de borstkas, vind ik eigenlijk maar niks. Amper mooie shirts van Nike bij de grote ploegen dit jaar.
Die van Arsenal zijn idd zeer mooi, maar wat is dit voor een gedrocht.
 
Normaal speelde Ajax altijd hun laatste uitmatch van het seizoen met het nieuwe uit-tenue, maar nu is het nog steeds niet aangekondigd. Net als het derde tenue. Zal deze week toch wel gebeuren voor het uit-tenue en het derde bij de loting van de CL gok ik.
 
Normaal speelde Ajax altijd hun laatste uitmatch van het seizoen met het nieuwe uit-tenue, maar nu is het nog steeds niet aangekondigd. Net als het derde tenue. Zal deze week toch wel gebeuren voor het uit-tenue en het derde bij de loting van de CL gok ik.

Terwijl beide shirts wss al 2 maanden op het internet circuleren en zelfs al op plaatsen verkocht worden.
 

Ik vind de kleurencombinaties nog wel mooi, alleen van de kraag ben ik niet overtuigd.

Veel gezaag over die kraag op social media. Terwijl ik dat net wel cool vind aan het shirt. Maar heb daar meestal wel een zwak voor. In de Amerikaanse Sports ben ik meestal wel fan van shirts waar wat native american details in verwerkt worden.

Dat Daily Paper shirt zal dan ook wel kloppen van de leaks. Heel coole collab. Beetje zoals de RSCA - Arte collab.
 
En zelfde shirtsponsor, waar Carrion wrs op doelt. + Real heeft wel regelmatig eens een roze/paarse away kit.

Op dat vlak weinig originaliteit bij Adidas.
Vind die zwarte kit van Arsenal toch mooier.
 
Zelfde fabriek, 't schijnt :p
En zelfde shirtsponsor, waar Carrion wrs op doelt. + Real heeft wel regelmatig eens een roze/paarse away kit.

Op dat vlak weinig originaliteit bij Adidas.
Vind die zwarte kit van Arsenal toch mooier.
Screenshot-2022-08-05-190135.png


Andere kraag, kleur en logo. Zelfs de strepen op de schouders zijn hetzelfde. Adidas heeft echt soms gewoon de meest luie designers ter wereld in dienst lijk het. :unsure:

Zeker met dezelfde shirtsponsor moet je beide shirts toch nog met iets anders differentiëren .
 
Screenshot-2022-08-05-190135.png


Andere kraag, kleur en logo. Zelfs de strepen op de schouders zijn hetzelfde. Adidas heeft echt soms gewoon de meest luie designers ter wereld in dienst lijk het. :unsure:
Ge vergeet nog het watermerk op de shirts van Arsenal :unsure: .

Maar anderzijds hoeft het niet ook niet te speciaal te zijn wat mij betreft.
 
“Kotsgroen” derde tenue van Manchester United lekt uit: “Ongeveer even gênant als het optreden tegen Brighton”

 
Terug
Bovenaan