Voetbalshirts

Iemand die winkels kent waar ze truitjes verkopen,zou ze graag eens kunnen passen wanneer ik ze online bestel.
 
Mooie shirts een idd dat itzu breekt het wat. Van die van Club hebben we al details gezien in de kraag staat no sweat no glory in het blauw, kan het niet direct terug vinden.
 
Club home
https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F07%2F14%2Fad1546cf-099b-4cd9-98ee-7c891adeb5d5.jpg
 

Hoe lelijk is dat ook weer.

Die van Club zijn toch ook weer kei saai? Al een paar jaar precies dezelfde shirts.
 
Die van Standard heerlijk sober. Die van Club eigenlijk ook. Ik hou gewoon enorm van sobere shirts en daarom vind ik die van bij ons in Genk ook zo mooi.

Dat shirt van Anderlecht vind ik nog wel ca va. Geen fan van die overgangen, maar hier kan het nog.

Ik had eerlijk gezegd wel leedvermaak bij die shirts van STVV, maar ergens is het ook jammer dat een Belgische club zo diep zakt in buitenlandse handen.
 
Geef mij dan maar iets gewaagder zoals Inter Milaan soms doet.
Sober hoeft niet saai te zijn zoals nu wel het geval is vind ik. Mss vind ik gewoon het blauw en het merk niet zo mooi.
Maar is allemaal enorm persoonlijk he :)

e7c75f4d-f445-4701-836a-3ddb698c9800_1.a2be55d46425af78303ad434a80ce655.jpeg


Zoiets vind ik dan wel sober en klassevol.

pdcpx1sa2lc71.jpg


En dan zoiets moet ook wel kunnen. Buiten de lelijke "sponsor" vind ik dat wel een vet shirt.
 
Terug
Bovenaan