Voetbalshirts

Eerste keer in meer dan 12 jaar dat ik overweeg een truitje te bestellen. 1 van de meest geslaagde truitjes van de afgelopen jaren.
 

Het is officieel. Voorkant vind ik nog wel mooi. De gouden letters op de rug wat minder op het eerste zicht.

Edit: @kenneke2.0 ik ben bang dat het oude shirt uit de collectie is op de site. Denk dat je eerder moet gaan zoeken in een sportshop.
 
Voor een niet kindermaat zal je al op marktplaats.nl of Ebay moeten gaan kijken vrees ik.

Vind de nieuwe wel OK. 2de shirt veel mooier dan dat van vorig seizoen. Maar dat eerste shirt was moeilijk te overtreffen.
Benieuwd naar het 3de shirt.
 
Voor een niet kindermaat zal je al op marktplaats.nl of Ebay moeten gaan kijken vrees ik.

Vind de nieuwe wel OK. 2de shirt veel mooier dan dat van vorig seizoen. Maar dat eerste shirt was moeilijk te overtreffen.
Benieuwd naar het 3de shirt.

Daar is dit gelekt.
 

Daar is dit gelekt.
Aha, had die al zien passeren, maar eerst zei men dat het fake was.

Niet zoals de voorbije jaren, maar vind het wel een coole samenwerking, en ze hebben wel iets.

2de shirt dit jaar wel het mooiste vind ik. Zal mijn aankoop van dit seizoen worden. Of een Van Axel Dongen, als die genoeg speelt, of een Timber, als hij blijft. :)
 
Aha, had die al zien passeren, maar eerst zei men dat het fake was.

Niet zoals de voorbije jaren, maar vind het wel een coole samenwerking, en ze hebben wel iets.

2de shirt dit jaar wel het mooiste vind ik. Zal mijn aankoop van dit seizoen worden. Of een Van Axel Dongen, als die genoeg speelt, of een Timber, als hij blijft. :)
Ik ga het houden bij het shirt van vorig seizoen.
 

Het is officieel. Voorkant vind ik nog wel mooi. De gouden letters op de rug wat minder op het eerste zicht.

Edit: @kenneke2.0 ik ben bang dat het oude shirt uit de collectie is op de site. Denk dat je eerder moet gaan zoeken in een sportshop.
Dat is wel klote, hou het al tijdje in de gaten en ze bleven op 70e staan.
 

Vind ze persoonlijk niet slecht op het eerste zicht.

ok ze zijn wel paars…
Maar de kleurverschillen tussen de vlakken had iets Heviger gemogen misschien…’
Van ver is het gewoon donker paars truitje… tot ge dichter komt en ziet dat er verschillende vlakken zijn…
Ik vind zelf v-hals ook mooier maar ja

sowieso wel een van de betere de laatste jaren
A0102568B550_1_1200x1200.jpg
 
idd één van de betere truitjes (y).




Ik ben benieuwd hoe ze de witte sticker van AGO bij KV Kortrijk gaan verwerken in het shirt (not)
 
ok ze zijn wel paars…
Maar de kleurverschillen tussen de vlakken had iets Heviger gemogen misschien…’
Van ver is het gewoon donker paars truitje… tot ge dichter komt en ziet dat er verschillende vlakken zijn…
Ik vind zelf v-hals ook mooier maar ja

sowieso wel een van de betere de laatste jaren
A0102568B550_1_1200x1200.jpg
IK vind het wat TE paars , had liever nog een wit accent gezien maar kom toch wel een van de betere de laatste jaren .
 
Terug
Bovenaan