Obi Wan Kenobi
Well-known member
Ik heb zelf ook wel het gevoel dat Wout vorig jaar beter zat dan dit jaar, niet dat hij met de vorm van vorig jaar de Pogačar van dit jaar had had kunnen kloppen zijn gezicht stond toen in mijn ogen ook scherper. Want ik denk dat er dit jaar niet veel aan te doen was voor al de rest.
Wout kan ooit de ronde winnen, maar alles zal op zijn plaats moeten vallen. Roubaix is mijn ogen wel de koers die meer gemaakt is voor WVA dan de ronde.
-----
Mooie koers gezien en eigenlijk wel zot hoe hard die 3 boven de rest uitsteken. Gat van 3 minuten toerijden om de subfavorieten op 60km.
-----
- Powless is bezig aan een mooi voorjaar
- Sheffield was toch ook vrij sterk , na zijn deftige valpartij toch deftig mee op de oude Kwaremont.
Natuurlijk er doorgezakt maar de jongen is ook nog maar 20 jaar. (Ik schrijf hem op voor de Brabantse)
- turner weeral een breuk
Wout kan ooit de ronde winnen, maar alles zal op zijn plaats moeten vallen. Roubaix is mijn ogen wel de koers die meer gemaakt is voor WVA dan de ronde.
-----
Mooie koers gezien en eigenlijk wel zot hoe hard die 3 boven de rest uitsteken. Gat van 3 minuten toerijden om de subfavorieten op 60km.
-----
- Powless is bezig aan een mooi voorjaar
- Sheffield was toch ook vrij sterk , na zijn deftige valpartij toch deftig mee op de oude Kwaremont.
Natuurlijk er doorgezakt maar de jongen is ook nog maar 20 jaar. (Ik schrijf hem op voor de Brabantse)
- turner weeral een breuk

Laatst bewerkt: