Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

Wuyts verklaart ook dat WVA moeite heeft met wedstrijden boven de 270km terwijl hij die *enige* andere boven de 270km al op erelijst heeft staan.

Wuyts is een kwakzalver die plooit voor de clicks.
Toen ze dat over Planckaert zeiden won die de RvV, dus schrijf Wout maar op voor PR.
 
Gewoon een stomme stomme stelling , maar daar houden we hier zo van, het is niet zo maar ik vroeg het me af. Boeit dus niet , gewoon een hersenspinsel.

Ik denk dat mvdp enkel kon winnen zondag in de sprint met Wva en pogi. Aangezien die laatste alleen niet te houden was.

Stel dat MVDP niet aanvalt op de kruis en WVA dus ook mee is tot de oude Kwaremont en die 2 ongeveer samen blijven tot de top van de pater maar met iets meer achterstand (20-30") , want Wout kon dus niet mee en mss was Pedersen dan ook nog eventueel mee.

Zouden ze dan eventueel met 2-3 dat gat hebben kunnen toerijden samen. (Ik denk zelf nog van niet , maar denk dat deze mogelijkheid de beste kans was om voor mvdp om te winnen).
 
Zouden ze dan eventueel met 2-3 dat gat hebben kunnen toerijden samen. (Ik denk zelf nog van niet , maar denk dat deze mogelijkheid de beste kans was om voor mvdp om te winnen).

Ik volg Reverz dat de winnaar *normaal* weg was. Maar nu was er wel fikse tegenwind. En WVA en MVDP lijken me nu net twee renners die absoluut nog zouden gaan voor de overwinning. Dus ik geloof wel dat ze het hadden kunnen toe rijden.
 
Dacht dat ze gewone team-trui aan had vorige keer (kan mis zijn)
Die trui lijkt er van ver heel sterk op inderdaad wegens veel paars/roodachtige tinten maar tis niet dezelfde trui denk ik. SDworx heeft gele accenten bovenaan de mouwen, die van Wiebes waren volledig paars in Brugge-De Panne bv.
 
Wat rijdt VA eigenlijk na Roubaix? Echt gewoon Zwitserland pas terug? Precies wel beperkt voorjaar zo.
Wat zou hij misschien nog meer moeten rijden?
Het lijkt me niet ondenkbaar dat hij bij een verlies in Roubaix wel nog elders gaat proberen. Maar in de optiek van ik hoef elke koers maar eenmaal te winnen hoeft hij niet te starten in de Amstel.

En in de Waalse pijl of LBL zie ik hem niet winnen.
Dan hebben we het voorjaar gehad eh. Dat is het nadeel van het voorjaar, het is verdomd kort.
 
Terug
Bovenaan