El professor
Active member
Pogacar die wint. T'is Tadej den besten was zeker. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

10 dagen geleden heb ik het eigenlijk al voorspeld.Bijna 70km langer en 2x Kwaremont en 1x Paterberg meer. Er zal toch wat bij moeten voor Woutje binnen 9 dagen.
Hopelijk grijpen de mods hier in.Pogacar die wint. T'is Tadej den besten was zeker.![]()
Dit soort zaken snap ik dus niet he. Moeten we dan maar gewoon de komende jaren een Ronde organiseren met 2 man aan de start? Van Aert zal hem gewoon blijven rijden en proberen het beste eruit te halen, en te hopen dat het een keer voor hem zal zijn. Kunnen we daar ook gewoon eens respect voor hebben, ipv het allemaal in het belachelijke te trekken?

S toch geen abnormale uitspraak op zich. Tuurlijk moet Van Aert die blijven rijden met ambitie, tuurlijk is dat een klasbak. Een van de grootste van het moment en de laatste jaren. Maar die gaat toch zelf ook beginnen denken de ronde winnen zal zeer moeilijk worden als VDP en Pogacar meerijden op niveau. Dat is absoluut geen schande uiteraard maar wat mensen op voorhand zeiden op de E3 er net blijven aanhangen dus in de ronde gaat hij eraf moeten op de bergen is wel uitgekomen.Dit soort zaken snap ik dus niet he. Moeten we dan maar gewoon de komende jaren een Ronde organiseren met 2 man aan de start? Van Aert zal hem gewoon blijven rijden en proberen het beste eruit te halen, en te hopen dat het een keer voor hem zal zijn. Kunnen we daar ook gewoon eens respect voor hebben, ipv het allemaal in het belachelijke te trekken?
Raced teammate for the sprint?
Was in de tuin van iemand van de ploeg.@Slackmans : volgens mij was het ook Ballerini die ergens een bidon een tuin in mikte waar dat niet mocht. Daar werd Schär een paar jaar geleden voor uit koers gezet...
Aftrek UCI punten en goe gevallen op een knullige manier... alweer een stapje dichter bij de uitgang![]()
Buiten de grote drie kwam er wel niemand meer terug, maar ik dacht inderdaad niet dat ze nog drie minuten gingen toerijden, maar deze drie zijn gewoon van een ander kaliber. Dat zou vroeger - 10 jaar geleden - toch geen waar geweest zijn.true elke keer te rap in paniek de grote waren wel degelijk op de afspraak.
Boonen en Cancellara hebben toch ook gewonnen op het nieuwe parcours. Het is gewoon het deelnemersveld dat anders is.Was in de tuin van iemand van de ploeg.
Allee hij had toch Quick-Step liggen op zijn verdiep
Mss is de RvV TE zwaar geworden?
S toch geen abnormale uitspraak op zich.
Moet blijven gaan. Een Pogacar en VDP in deze vorm zijn moeilijk te kloppen, maar die gaan niet elk jaar in deze vorm of zonder (al te veel) pech rijden. Er kan veel gebeuren in koers. Al is het wel indrukwekkend hoe dominant de top terug aan het worden is, dat was toch 5 tot 15 jaar geleden anders. Ik bedoel buiten Pogi, VDP, Van Aert en Pidcock+Laporte lag de rest die niet anticipeerde toch ver achter, al hebben sommigen van "de tweede rij" ook niet hun kansen volledig kunnen verdedigen, zaten er wellicht ook al veel voorop (of niet beter dan degene die voorop waren).S toch geen abnormale uitspraak op zich. Tuurlijk moet Van Aert die blijven rijden met ambitie, tuurlijk is dat een klasbak. Een van de grootste van het moment en de laatste jaren. Maar die gaat toch zelf ook beginnen denken de ronde winnen zal zeer moeilijk worden als VDP en Pogacar meerijden op niveau. Dat is absoluut geen schande uiteraard maar wat mensen op voorhand zeiden op de E3 er net blijven aanhangen dus in de ronde gaat hij eraf moeten op de bergen is wel uitgekomen.
Dit soort zaken snap ik dus niet he. Moeten we dan maar gewoon de komende jaren een Ronde organiseren met 2 man aan de start? Van Aert zal hem gewoon blijven rijden en proberen het beste eruit te halen, en te hopen dat het een keer voor hem zal zijn. Kunnen we daar ook gewoon eens respect voor hebben, ipv het allemaal in het belachelijke te trekken?
Podium is na de vrouwenkoersWtf gaan ze nu over de vrouwen ipv het podium van de mannen te tonen
Podium is na de vrouwenkoers
die moeten daar dus nu nog een uur met de vingers staan draaien in een lekkere noordoosten windIk heb het gevoel dat sommige koersvolgers wat misvormd zijn door het gemak waarmee Pogacar en VDP soms hun doelen binnenhalen, maar een monument winnen is gewoon zeer moeilijk. Dat geldt voor al de rest en, ja, ook voor van Aert. Maar dat is natuurlijk geen reden voor een topsporter om de grote doelen op te bergen.S toch geen abnormale uitspraak op zich. Tuurlijk moet Van Aert die blijven rijden met ambitie, tuurlijk is dat een klasbak. Een van de grootste van het moment en de laatste jaren. Maar die gaat toch zelf ook beginnen denken de ronde winnen zal zeer moeilijk worden als VDP en Pogacar meerijden op niveau. Dat is absoluut geen schande uiteraard maar wat mensen op voorhand zeiden op de E3 er net blijven aanhangen dus in de ronde gaat hij eraf moeten op de bergen is wel uitgekomen.
die moeten daar dus nu nog een uur met de vingers staan draaien in een lekkere noordoosten wind