Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

Van Aert kan echt beter beginnen focussen op LBL, ligt hem veel beter dan die kasseikuitenbijters ik RVV. Veel hogere winstkansen.
Vergeet je niet dat daar een kleine jongen uit schepdaal meedoet? Of een Sloveense jongens genaamd Pogacar?

Verdiende winnaar vandaag. Wat een fenomeen!
Prachtig podium ook. De sterkste 3 renners gewoon op het podium.

MVDP had de cartouche om WVA de nek om te wringen misschien beter bewaard om dichter bij Pogiboy te zitten na de Kwaremont. Moeilijk te zeggen natuurlijk, maar ik begrijp die move sowieso niet.

Had daar ook al zitten aan denken. Hopelijk krijgt hij nog een kans, maar ik vrees voor de ronde.
Hij kan winnen, zonder twijfel, maar het zal moeten meezitten en hij zal een echte superdag moeten hebben. Niet zoals een VDP die em ook kan winnen als hij net iets minder is of onderweg wat tegenkomt.

We hebben natuurlijk wel een lange periode gehad waarin de klassieke renners de kasseikoersen voor zich hadden. 't Is niet dat een Rodriguez, Bardet, Valverde, Contador, Nibali of Sanchez hier kwamen meedoen voor de prijzen door op elke helling de anderen het zwart voor de ogen te rijden. Volgend jaar Jumbo met Vingegaard, Kuss of Roglic naar de Ronde?

MVDP had de cartouche om WVA de nek om te wringen misschien beter bewaard om dichter bij Pogiboy te zitten na de Kwaremont. Moeilijk te zeggen natuurlijk, maar ik begrijp die move sowieso niet.
Zeer duidelijk om Van Aert pijn te doen. Wat ook gelukt is.

Ik denk dat we na vandaag toch kunnen stellen dat WVA zijn grote doel van RVV beter kan opbergen. Het moge duidelijk zijn dat hij niet zal winnen zolang Pogacar en MVDP meedoen.

Straks op de weg naar huis weer voorbijgestoken worden door MVDP1? :oi22:

Een beetje muggeziften, maar ik vind dat ze bij de regie heus wel mogen tonen wanneer de 10e over de streep komt, of zelfs de hele top 20. Zo een interview kan echt wel 2 minuten wachten. Die mannen hebben allemaal een dikke wedstrijd gereden en komt het niet eens in beeld wanneer ze over de streep komen.

Ik denk dat we na vandaag toch kunnen stellen dat WVA zijn grote doel van RVV beter kan opbergen. Het moge duidelijk zijn dat hij niet zal winnen zolang Pogacar en MVDP meedoen.

't is MVDP2 vandaag ;-)

Dit soort zaken snap ik dus niet he. Moeten we dan maar gewoon de komende jaren een Ronde organiseren met 2 man aan de start? Van Aert zal hem gewoon blijven rijden en proberen het beste eruit te halen, en te hopen dat het een keer voor hem zal zijn. Kunnen we daar ook gewoon eens respect voor hebben, ipv het allemaal in het belachelijke te trekken?

Terug
Bovenaan