Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

Die ziekte van Wout waardoor hij moest afzeggen voor de Strade was achteraf gezien toch een teken aan de wand. Heeft mij in geen enkele klassieker echt een zeer sterke indruk gegeven, sterke ploeg, dat wel.

Die ziekte van Wout waardoor hij moest afzeggen voor de Strade was achteraf gezien toch een teken aan de wand. Heeft mij in geen enkele klassieker echt een zeer sterke indruk gegeven, sterke ploeg, dat wel.
Misschien heb je gelijk maar met VDP en Pogacar die zo goed zijn is dat moeilijk te zeggen :)

4de monument jonges... + een L-B-L verloren die hij had moeten winnen en vorig jaar niet kunnen starten daar.

En dat in deze tijden... waar gaat dat stoppen?

Van Aert kan echt beter beginnen focussen op LBL, ligt hem veel beter dan die kasseikuitenbijters ik RVV. Veel hogere winstkansen.

4de monument jonges... + een L-B-L verloren die hij had moeten winnen en vorig jaar niet kunnen starten daar.

En dat in deze tijden... waar gaat dat stoppen?
Tja zolang hij Ronde meerijdt gaat hij samen met VDP de enige kandidaat winnaar zijn de komende jaren lijkt me... . Ik geloof niet dat een Van Aert niet meekon door ziekte etc, ronde gaat hij die twee zelden of nooit kloppen, Roubaix is iets anders... .

Van Aert kan echt beter beginnen focussen op LBL, ligt hem veel beter dan die kasseikuitenbijters ik RVV. Veel hogere winstkansen.

Nah moest er vorig jaar ook al af op de Roche. Als het steil wordt dan moet hij er gewoon af. Is een heel goed renner maar er zijn er gewoon een paar die net dat tikkeltje beter zijn.

Zeg mannen, wist ge dat als Wout derde wordt, we het podium van de E3 hebben? Weliswaar in andere volgorde?
Ja Karl, en als iemand dat nog niet wist, dan hadden ze het een van de vorige drie keer ook al wel begrepen

Tja zolang hij Ronde meerijdt gaat hij samen met VDP de enige kandidaat winnaar zijn de komende jaren lijkt me... . Ik geloof niet dat een Van Aert niet meekon door ziekte etc, ronde gaat hij die twee zelden of nooit kloppen, Roubaix is iets anders... .

De te korte sprint van een paar jaar terug gaat in retrospect nog zijn grootste kans geweest zijn.
Maar zeg nooit nooit natuurlijk!

Terug
Bovenaan