Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet te rap, wacht tot volgende weekDan wint ge als Jumbo OHN Kuurne E3 Wevelgem DDV, maar den hoofdvogel![]()

Tja, je kan toch maar meepakken wat je kan he. Je kan nog proberen wat je wilt, maar wat doe je tegen VDP en deze Pogacar in een koers als dit?Dan wint ge als Jumbo OHN Kuurne E3 Wevelgem DDV, maar den hoofdvogel![]()
Ik denk dat Wout z'n hoofddoel dit jaar RVV en/of PR is/was. De "ik moet just niks" ten spijt.Kunt natuurlijk beter geen enkel koers winnen zeker?
Misschien heb je gelijk maar met VDP en Pogacar die zo goed zijn is dat moeilijk te zeggenDie ziekte van Wout waardoor hij moest afzeggen voor de Strade was achteraf gezien toch een teken aan de wand. Heeft mij in geen enkele klassieker echt een zeer sterke indruk gegeven, sterke ploeg, dat wel.

Is hij dan al beter geweest in het voorjaar?Die ziekte van Wout waardoor hij moest afzeggen voor de Strade was achteraf gezien toch een teken aan de wand. Heeft mij in geen enkele klassieker echt een zeer sterke indruk gegeven, sterke ploeg, dat wel.
Vorig jaar, had hij geen corona gehad.Is hij dan al beter geweest in het voorjaar?
Tja zolang hij Ronde meerijdt gaat hij samen met VDP de enige kandidaat winnaar zijn de komende jaren lijkt me... . Ik geloof niet dat een Van Aert niet meekon door ziekte etc, ronde gaat hij die twee zelden of nooit kloppen, Roubaix is iets anders... .4de monument jonges... + een L-B-L verloren die hij had moeten winnen en vorig jaar niet kunnen starten daar.
En dat in deze tijden... waar gaat dat stoppen?
Van Aert kan echt beter beginnen focussen op LBL, ligt hem veel beter dan die kasseikuitenbijters ik RVV. Veel hogere winstkansen.
Tja zolang hij Ronde meerijdt gaat hij samen met VDP de enige kandidaat winnaar zijn de komende jaren lijkt me... . Ik geloof niet dat een Van Aert niet meekon door ziekte etc, ronde gaat hij die twee zelden of nooit kloppen, Roubaix is iets anders... .
1975En een winnaar van tdf die de ronde wint.
Hoelang is dat geleden ?