Reverz
Well-known member
Aan de manier waarop die valt vermoed ik van wel eigenlijk
Hoe is die fan gevallen? Te veel gedronken?

En ondertussen staat er ook enen op diej Dixie

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan de manier waarop die valt vermoed ik van wel eigenlijk
Hoe is die fan gevallen? Te veel gedronken?

En ook ene die er in gaatAan de manier waarop die valt vermoed ik van wel eigenlijk
En ondertussen staat er ook enen op diej Dixie![]()

Alaphillipe overigens op plaats 51 binnengekomen.
Ik denk dat als hij in LBL er niet staat zijn koffers gepakt zullen mogen worden.
)
In de monumenten waarin Pogacar meedoet, is het podium een overwinning waard op mentaal vlak.Je zal maar 1 van die ‘subtoppers’ zijn in de kopgroep, met 3 min voorsprong beginnen aan de 2e lus Kwaremont en uiteindelijk nog op bijna een minuut gereden worden op een afstand van pakweg 60km. Echt motiverend kan dat allemaal toch niet zijn..
Ja, op 8 min., hand in hand met Pidcock (niet letterlijk).Alaphillipe overigens op plaats 51 binnengekomen.
Ik denk dat als hij in LBL er niet staat zijn koffers gepakt zullen mogen worden.
Ook grappig dat ze nog eens de Kortekeer surplace laten zien. Echt waardeloos![]()
Ja, wat was daar van?Ook grappig dat ze nog eens de Kortekeer surplace laten zien. Echt waardeloos![]()
Ook grappig dat ze nog eens de Kortekeer surplace laten zien. Echt waardeloos![]()
Klopt niet. Boonen was 23 dagen jonger toen hij zijn eerste won.Pogacar trouwens nog altijd 'maar' 24 jaar. Jonger dan toen Boonen en VDP hun eerste wonnen.
Leedvermaak is blijkbaar uwen dadaVan Aert Van Aert Van Aert toch…
Jongen jongen, zal zich wel voor zijn kop kunnen slaan. Op de focking oude Kruisberg dan nog.
Daar sta je dan met 1 overwinning in het voorjaar.
, uw held Vdp moest er echter iets later ook genadeloos af op de Oude Kwaremont... Trouwens er komt wel nog Parijs-Roubaix aan benieuwd of je dan ook nog zo hoog van de toren blaast.
) maar voor wie of wat doet DSM dit? Ik heb de laatste 90km gezien en ik heb daarin toch niemand van DSM een rol zien spelen? Ze maken zich op deze manier toch een beetje belachelijk?