Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

Aan de manier waarop die valt vermoed ik van wel eigenlijk :unsure:

En ondertussen staat er ook enen op diej Dixie :laugh:
En ook ene die er in gaat

aje-moe-kakn-stefaan-degand.gif

Wat een schitterende wedstrijd met een fantastische winnaar, prachtige 2de en de 3de sterkste die net de sprint verliest voor de 3de plaats. Mssn wel de mooiste ronde die ik ooit bewust heb gezien en dat zijn er toch al een stuk 25

Je zal maar 1 van die ‘subtoppers’ zijn in de kopgroep, met 3 min voorsprong beginnen aan de 2e lus Kwaremont en uiteindelijk nog op bijna een minuut gereden worden op een afstand van pakweg 60km. Echt motiverend kan dat allemaal toch niet zijn..

Alaphillipe overigens op plaats 51 binnengekomen.
Ik denk dat als hij in LBL er niet staat zijn koffers gepakt zullen mogen worden.

Ook grappig dat ze nog eens de Kortekeer surplace laten zien. Echt waardeloos :P

Ik was bezig aan de snookertafel met mijne beste maat, in een pub boven. (en de koers stond beneden op :))
Het enige van de koers dat ik gezien heb is Pogacar die zijn handen in de lucht stak.

Maar alvast een mooie winnaar.

We waren op weg naar een 3-3 gelijkspel, maar mijn vel is van ne vinger gegaan en ik heb forfait moeten geven in het 6de spelletje, had er toch te veel last van. 4-2 dus ipv 3-3 maar het was natuurlijk maar voor het plezier ;)

Je zal maar 1 van die ‘subtoppers’ zijn in de kopgroep, met 3 min voorsprong beginnen aan de 2e lus Kwaremont en uiteindelijk nog op bijna een minuut gereden worden op een afstand van pakweg 60km. Echt motiverend kan dat allemaal toch niet zijn..
In de monumenten waarin Pogacar meedoet, is het podium een overwinning waard op mentaal vlak.
Als je hem kan kloppen in een monument, is voor 99.9% van het peloton hun carrière geslaagd en kunnen ze daarover jarenlang praten.
Gelukkig zijn er nog eendagskoersen waar hij niet aan meedoet.
Zoals De Cauwer zei tijdens DDV: "DDV is voor velen hun RVV."

Alaphillipe overigens op plaats 51 binnengekomen.
Ik denk dat als hij in LBL er niet staat zijn koffers gepakt zullen mogen worden.

Ook grappig dat ze nog eens de Kortekeer surplace laten zien. Echt waardeloos :p
Ja, op 8 min., hand in hand met Pidcock (niet letterlijk).

LBL is nog wel 3 weken. Een herrijzenis kan nog, maar of het genoeg zal zijn om de allerbesten in die wedstrijd te kloppen...

Ook grappig dat ze nog eens de Kortekeer surplace laten zien. Echt waardeloos :p
Ja, wat was daar van?
Hopen dat ze achter hen te voet komen staan en dan met de ploeg doortrekken?
Zielige move en beetje verbaasd dat geen andere renners een gebaar maakten in de trend van: "rijdt eens door!"

Veruit de sterkste wint vandaag Vlaanderens Mooiste!! Straffe koers gezien vanaf km1 eigenlijk...

Pogacar is een fenomeen.

Van Aert Van Aert Van Aert toch…
Jongen jongen, zal zich wel voor zijn kop kunnen slaan. Op de focking oude Kruisberg dan nog.
Daar sta je dan met 1 overwinning in het voorjaar.
Leedvermaak is blijkbaar uwen dada :sarcastic: :sarcastic: , uw held Vdp moest er echter iets later ook genadeloos af op de Oude Kwaremont... Trouwens er komt wel nog Parijs-Roubaix aan benieuwd of je dan ook nog zo hoog van de toren blaast.

Terug
Bovenaan