Hint Verborgen Tips

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
Bij deze een aanzet, zien jullie bepaalde verborgen tips in de promofilmpjes, in het logo en binnenkort in de afleveringen, bespreek het hier!
 
Ongetwijfeld dat er al een verbogen tip in zit.

Op IG hadden ze een foto gepost met de uren waarop ze iets gingen doen in Antwerpen, Gent en Leuven. Bleek een projectie te zijn van het mol logo met het getal '2' er in ofzoiets. Maar de uren zien er bijzonder specifiek uit:
- Antwerpen, 18.52
- Gent, 19.24
- Leuven 20.48

Iemand met meer tijd mag zich er mee amuseren :smile:
 
Ik hoorde in de allerlaatste seconden (na de eindgeneriek) een soort schreeuw van 1 van de deelnemers.
Vond het bijzonder vreemd op dat moment.
 
Ik zal allicht te veel op zoek zijn naar verborgen tips, maar tijdens een uitleg was Gilles nogal raar met zijn ogen aan het knipperen, waarna het volgende beeld Stephanie was die ook nogal raar het aan knipperen was.
 
Op de website staan bij alle kandidaten 2 foto's door elkaar. Elke kandidaat kijkt 1 keer recht in de camera, en 1 keer weg van de camera. Met uitzondering van Lynn, die 2 keer recht in de camera kijkt: https://www.goplay.be/de-mol/lynn

Ik denk persoonlijk niet dat dit verwijst naar de mol, maar wel naar het feit dat Lynn de enige is die de mol niet wou zijn en dus als enige de kijker recht in de ogen kan kijken.
 
Ik zag hier een soort van tip in, maar als mol zou ik mij nooit in de zodiac laten zetten (of aan de mast bengelen) want als je compagnon compleet klungelt bij een relatief eenvoudige quiz kan je 0,0 mollen.
 
Ik zal allicht te veel op zoek zijn naar verborgen tips, maar tijdens een uitleg was Gilles nogal raar met zijn ogen aan het knipperen, waarna het volgende beeld Stephanie was die ook nogal raar het aan knipperen was.
Blijkbaar zou in morse code hier Stephanie uitkomen.
 
Ik weet niet of het echt een verborgen tip is, maar dit weekend stond in de krant (GVA) een paginagrote advertentie voor De Mol.
Alle deelnemers kijken serieus. In het spiegelbeeld van die foto zie je dat alle deelnemers lachen buiten Gillian. (Want die lag er als eerste uit). Als dit weekend terug zo'n advertentie gepubliceerd wordt, eens kijken of Karolien nu ook niet lacht.

Kan evengoed zijn om ons op het verkeerde been te zetten.
 
Wanneer is de dag van de finale jongens? 12 mei toch?

Wanneer is de dag van de verpleging in 2024? De dag van de verpleging is op zondag 12 mei 2024. De enorme inzet en bevlogenheid waarmee verpleegkundigen en verzorgenden hun werk uitoefenen is bewonderenswaardig.

:oi22:
 
De omerta verbreken is iets voor ratten en mollen... hint naar de mol ?
En waar zitten ratten voornamelijk?
In de riool.
In de aflevering van gisteren was het Michael, die zijn pizza heel hield.
Michael => Michelangelo van de Teenage Mutant Ninja Turtles. Deze vier gemuteerde schildpadden leven in... de riool!
Michelangelo is the most naturally gifted of the four brothers but prefers to have a good time rather than train. The most jocular and energetic of the team, he is shown to be rather immature; he is known for his wisecracks, quick-wit, optimism, and love of skateboarding and pizza.
Grotendeels van toepassing op onze Michael als een deel van zijn act.
Verander die skateboarding door dat kunststukje op de fiets op die trappen en je hebt de mol.
Blijkbaar is Michelangelo de eerste / enigste die van pizza hield en ja, pizza's zijn nogal onlosmakend verbonden met Italië.
Michael-tunnel hier :unsure:.
 
Terug
Bovenaan