Veldritseizoen 2022-2023

Pidcock reed die mannen in de VS wel het snot voor ogen hé.
In de VS wel ja. Maar je kan er toch moeilijk om heen dat VDP en VA nog van een ander niveau zijn qua uitslagen.

Pidock reed vorig seizoen 11 klassementscrossen en won er 2. Zonder pech in Hulst wint VA alle crossen waar hij start (en Pidcock maar 1 op 11). VDP zijn lijstje moeten we niet eens boven halen zeker? Moet er ongeveer zo uit zien.
1,1,1,1,1,1,2,1,1,1,1,1,2,1,1,2,1,2,1,1,2,1,1,1,1,1,2,1,1,1,1,2,1,1,1,1,1,1,2,1,1,1,1,1,1,1,1
 
In de VS wel ja. Maar je kan er toch moeilijk om heen dat VDP en VA nog van een ander niveau zijn qua uitslagen.

Pidock reed vorig seizoen 11 klassementscrossen en won er 2. Zonder pech in Hulst wint VA alle crossen waar hij start (en Pidcock maar 1 op 11). VDP zijn lijstje moeten we niet eens boven halen zeker? Moet er ongeveer zo uit zien.
1,1,1,1,1,1,2,1,1,1,1,1,2,1,1,2,1,2,1,1,2,1,1,1,1,1,2,1,1,1,1,2,1,1,1,1,1,1,2,1,1,1,1,1,1,1,1
Nu doe je VDP wel oneer aan door hem zoveel tweede plekken te geven.
In 2019-2020 won hij elke cross buiten de hotond.

Ik ben echt benieuwd hoe de verhoudingen nu zijn. Ik heb het gevoel dat de tweede rij wel verbeterd is, maar de vraag is hoeveel natuurlijk.
In Hulst ben ik van de partij samen met de grote twee, ben eens benieuwd!
 
Ik ga kijken en WVA en VDP rijden mee :p
Ik ga niet zeggen speciaal voor mij, maar ik sluit het niet uit dat het meespeelt.
WVA says noooooo

 
Pidcock laat er ook geen gras over groeien…
De tweede cross van het seizoen en dan dit zien, prachtig om zien!
 
Wat een absolute kutmaand voor Iserbyt zeg... "De wereldbeker is van mij", sebiet nie meer vrees ik :unsure:

Vanthourenhout wel dik in orde.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Wat een absolute kutmaand voor Iserbyt zeg... "De wereldbeker is van mij", sebiet nie meer vrees ik :unsure:

Vanthourenhout wel dik in orde.
Hoogmoed eh, hoogmoed.

Maar Mettepenningen gelooft nog in hem hoor. Allez de eerste 2 ronden toch. Daarna beklaagt hij het altijd denk ik :p
 
Tot zijn lekke band vond ik Eli toch goed bezig. Hij is gewoon op een zeer slecht moment plat gereden en 45sec verloren op een halve ronde.
De cross is 7 ronden eh. Je hebt weinig aan de eerste 2 ronden goed mee te zijn als je daarna uit de top 10 geknikkerd wordt.
Dat hij pech had dat klopt. Maar je moet toch in staat zijn om toch nog iets goed te maken, winnen is uitgesloten dat klopt.
 
De cross is 7 ronden eh. Je hebt weinig aan de eerste 2 ronden goed mee te zijn als je daarna uit de top 10 geknikkerd wordt.
Dat hij pech had dat klopt. Maar je moet toch in staat zijn om toch nog iets goed te maken, winnen is uitgesloten dat klopt.
Tcho ja, als je net achter de materiaalpost plat rijdt, kan je u op die volgende halve ronde ferm de nek af rijden... was er wel al aan het doorzakken maar rijdt anders wrs wel podium denk ik.

Goeie cross ook wel van Nys. Ronhaar valt mij trouwens op: start vaak goed, 4de/5de in eerste halfuur maar blijft er toch doorzakken dat laatste kwartier.
 
Toch iets te dikke nek van onze wereldkampioen. Op zich sympathiek om 25sec te wachten aan de start voor te vertrekken maar toch
 
Als je deze cross ziet is het toch jammer dat de koppenberg tegenwoordig een halve zomercross is.
Ze zouden die cross beter naar de winter verhuizen. Hoe heerlijk was de koppenberg toen ze nog in die lussen naar beneden reden. Epische edities waren dat 😍
 
Terug
Bovenaan