Veldritseizoen 2022-2023

Haha, als Pidcock geen pech heeft wint hij losjes de cross gisteren, dus VTH technisch en fysisch de beste noemen is compleet van de pot gerukt.
Sowieso. Ik denk dat Pidcock ook al goed gekookt was tegen dat hij vooraan kwam aansluiten. Als hij die inspanning niet moet doen maakt dat een serieus verschil.

Maar evengoed toch knappe cross van Vth. Het is niet dat hij werd weggereden, het is ook zijn verdienste dat Pidcock die fout nog maakt die hem finaal de das om doet. Als Pidcock daar een halve minuut heeft maakt hij die fout misschien niet.

Tot hiertoe is het toch best al een boeiend cross seizoen geweest imo. De laatste jaren voelde ik het zo niet meer in de Wout/Matieu loze periode maar het is toch leuk dat de overwinningen nu zowat verdeeld worden. Ook tussen namen waarvan je het misschien niet direct had verwacht. Voor het seizoen werd gezegd dat Iserbyt nog steeds dominant zou zijn, zeker zonder Aerts, maar dat is toch echt niet het geval sinds zijn goeie eerste maand.
 
Haha, als Pidcock geen pech heeft wint hij losjes de cross gisteren, dus VTH technisch en fysisch de beste noemen is compleet van de pot gerukt.
Jij hebt duidelijk een glazenbol.. daar ben ik bijlange niet zeker van dat hij dan "losjes" de cross wint.. dat is gokwerk en dat weet je ook wel.. en zeker in een cross. Pidcock was zeer sterk maar VTH was gisteren de beste.
 
Jij hebt duidelijk een glazenbol.. daar ben ik bijlange niet zeker van dat hij dan "losjes" de cross wint.. dat is gokwerk en dat weet je ook wel.. en zeker in een cross. Pidcock was zeer sterk maar VTH was gisteren de beste.
Pidcock rijdt gisteren op 1 rondje tijd 24 seconden dicht vanuit plaats 17 of iets dergelijks. Vervolgens moet Vth alles uit de kast halen om Pidcock bij te benen en begint hij eigenlijk voeling te verliezen met Pidcock. Op dat moment gaat Pidcock onderuit, moet Pidcock met 14 seconden achterstand terug beginnen jagen en komt uiteindelijk op een kleine ronde tijd nog terug tot op 3 seconden van een Vth die tot de laatste 25 meter volle gas door rijdt.

Technisch gezien zullen ze dicht bij elkaar gezeten hebben maar puur fysiek was Pidcock veruit de sterkste man in koers. Dat is geen mening, dat is een feit. Ik weet dat je "nogal een voorkeur" hebt voor alles wat Belg is maar een klein beetje objectiviteit mag nog steeds wel.

EN GEBRUIK AUB DE MULTI CITAAT FUNCTIE ipv 3 aparte posts op 3 minuten tijd :sop:
 
Pidcock rijdt gisteren op 1 rondje tijd 24 seconden dicht vanuit plaats 17 of iets dergelijks. Vervolgens moet Vth alles uit de kast halen om Pidcock bij te benen en begint hij eigenlijk voeling te verliezen met Pidcock. Op dat moment gaat Pidcock onderuit, moet Pidcock met 14 seconden achterstand terug beginnen jagen en komt uiteindelijk op een kleine ronde tijd nog terug tot op 3 seconden van een Vth die tot de laatste 25 meter volle gas door rijdt.

Technisch gezien zullen ze dicht bij elkaar gezeten hebben maar puur fysiek was Pidcock veruit de sterkste man in koers. Dat is geen mening, dat is een feit. Ik weet dat je "nogal een voorkeur" hebt voor alles wat Belg is maar een klein beetje objectiviteit mag nog steeds wel.

EN GEBRUIK AUB DE MULTI CITAAT FUNCTIE ipv 3 aparte posts op 3 minuten tijd :sop:
Ik zeg toch nergens dat Pidcock NIET sterk gereden heeft? Wel dat pech bij de cross hoort nu eenmaal.

Inderdaad fysiek gezien was Vth nergens.. dat is ook een feit zeker? :thinking: .. Vth komt 2x terug op Pidcock dat is fysiek en mentaal gezien sterk en dat zijn ook de FEITEN.

Je moet ook niet beginnen roepen dank u... ik heb het zo ook begrepen.
 
Ik zeg toch nergens dat Pidcock NIET sterk gereden heeft? Wel dat pech bij de cross hoort nu eenmaal.

Inderdaad fysiek gezien was Vth nergens.. dat is ook een feit zeker? :thinking: .. Vth komt 2x terug op Pidcock dat is fysiek en mentaal gezien sterk en dat zijn ook de FEITEN.

Je moet ook niet beginnen roepen dank u... ik heb het zo ook begrepen.
Letterlijke quote van tijdens de cross:
Vanthourenhout wel dik in orde.
Waar exact zeg ik dat Vth nergens was? :unsure:

En of je het multiquote systeem begrepen hebt durf ik zeer sterk te betwijfelen... er is al verschillende keren geprobeerd van het onder de aandacht te brengen, specifiek naar u gericht, maar blijkbaar lukt dat toch niet echt.
 
Pidcock rijdt gisteren op 1 rondje tijd 24 seconden dicht vanuit plaats 17 of iets dergelijks. Vervolgens moet Vth alles uit de kast halen om Pidcock bij te benen en begint hij eigenlijk voeling te verliezen met Pidcock. Op dat moment gaat Pidcock onderuit, moet Pidcock met 14 seconden achterstand terug beginnen jagen en komt uiteindelijk op een kleine ronde tijd nog terug tot op 3 seconden van een Vth die tot de laatste 25 meter volle gas door rijdt.

Letterlijk dit.
Hoe je dan kan zeggen dat iemand die vanaf seconde 1 voorop zat en geen pech heeft gekend en dan nog maar met zo een beperkte voorsprong wint sterker was is toch gewoon de waarheid niet willen zien.
Dat je geen pech hebt dat is een stuk geluk en het afdwingen door techniek.

Maar puur op sterkte kan je toch niet rond Pidcock heen. Als die geen krachten verliest en puur kan gebruiken om voorop te rijden dan wint hij gewoon.
 
Letterlijk dit.
Hoe je dan kan zeggen dat iemand die vanaf seconde 1 voorop zat en geen pech heeft gekend en dan nog maar met zo een beperkte voorsprong wint sterker was is toch gewoon de waarheid niet willen zien.
Dat je geen pech hebt dat is een stuk geluk en het afdwingen door techniek.

Maar puur op sterkte kan je toch niet rond Pidcock heen. Als die geen krachten verliest en puur kan gebruiken om voorop te rijden dan wint hij gewoon.
Ok, Pidcock was uiteindelijk de winnaar.. iedereen content hier dan zeker . Vth heeft het blijkbaar gestolen.. 🥴
 
Jammer voor Pidcock wel.
Ik stond 2m van hem toen het gebeurde.
Veel geluk dat hij daar niks aan heeft overgehouden, was een smak dat het geen naam had!

Toch een toffe cros elk jaar, zeker omdat het een thuismatch is :p

MVDP zag je al van de eerste ronde dat het voor de knikkers ging zijn.
 
Terug
Bovenaan