Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*Edit wie vanavond startVan Aert

Inderdaad. Ik neem aan dat het dan zoiets wordt als bij de tijdritfietsen. Nog wel bouwen voor de happy few maar minder vaak innoveren, en enkel nog mikken op de duurdere prijsklasse voor de wedstrijdrijders.

Hou oud was de vorige Trek speed concept? Ik heb het even opgezocht, van 2014. Er is niet 1 koersfiets die 8 jaar lang niet geupdate werd. Bij mijn weten had de Shiv ook al zo'n ouderdom alvorens er een nieuwe versie kwam.Tijdritfietsen worden toch nog massaal geinnoveerd? Daarbij worden die ook veel gekocht door triatleten (al hebben sommige merken aparte triatlon fiets). Is natuurlijk niet de oplage zoals bij gewone racefietsen, maar Trek heeft bv een all new speed concept uitgebracht. Ook de nieuwe Canyon, Specialized en Cervelo tijdrit en triatlonfietsen zijn echt super innovatief met super veel nieuwigheden, ook in de "lagere" prijsklassen.
Mss beetje off topic btw![]()
absoluut de moeite s vlakbij waar ik woon al jaren topcafe. vrij uitgebreide bierkaart ook. en nog eentje zoals vroeger.Gezellig cafe waar ze nu uitzenden.