D
Deleted member 14
Guest
Nja wel de nagel op de kop wat hij zegtGaan we nu heel de cross naar dat gesakker van Nys moeten luisteren?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja wel de nagel op de kop wat hij zegtGaan we nu heel de cross naar dat gesakker van Nys moeten luisteren?
Och nee, wat zou hij doen mocht ie ploegleider van Vos zijn?Nja wel de nagel op de kop wat hij zegt
Hij zegt toch ook dat het erbij hoort?Och nee, wat zou hij doen mocht ie ploegleider van Vos zijn?
Kinderachtig gejank noem ik het
Ja wsl niet zo slim anno 2022.Mongool![]()
Vind je dat?Vos dik verdiend, Nys kan verder bleiten
Welke carriere heeft die al achter de rug? Toch ook logisch dat ze op die leeftijd haar crossen kiest en dan meestal nog wint?Vind je dat?
Iemand die hoeveel crossjes rijdt op een seizoen? En Brand bijna alles meedoet.
Ik vind van niet, maar zal wel aan mij liggen
Ja de carriere wel, respect. op dit seizoen zelf mehWelke carriere heeft die al achter de rug? Toch ook logisch dat ze op die leeftijd haar crossen kiest en dan meestal nog wint?

Dat is natuurlijk het grootste probleem bij de cross, er telt werkelijk maar één wedstrijd.Ja de carriere wel, respect. op dit seizoen zelf meh
Natuurlijk is dat de charme dat je krijgt om alles te fietsen ipv eens te komen op te dagen en de titel te pakkenDat is natuurlijk het grootste probleem bij de cross, er telt werkelijk maar één wedstrijd.
Hoe vaak is Sven Nys niet als een mongool afgeschilderd omdat hij eens gans seizoen crosste, quasi alles won en dan naast de wereldtitel greep.
Nog een geluk dat Vos er vandaag was. Na het afhaken van Worst en Betsema, en de keuze van Pieterse en van Empel om bij de beloften te rijden, was het deelnemersveld toch zeer povertjes.
Welke minuut in de race was dat ongeveer?Geniaal om de altijd ingetogen, beheerste en meestal gewoon doodsaaie Nys eens op deze manier te horen.
Hij heeft zich ondertussen al geëxcuseerd op twitter voor zijn mongolenuitspraak.![]()