Veldritseizoen 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hoeft toch ook helemaal niet over te nemen? Ze zijn toch 1&2 en Vos vergroot gewoon haar kansen door haar sterkste wapen te willen uitspelen.

Hij is gefrustreerd als teambaas maar zegt er in dezelfde zin toch bij dat de tactiek van Vos er bij hoort en niets mis mee is. Moet die dan blij zijn?

Ze moeten nu ook wel niet elke ronde langs gaan voor commentaar :laugh:

Vos dik verdiend, Nys kan verder bleiten
Vind je dat?
Iemand die hoeveel crossjes rijdt op een seizoen? En Brand bijna alles meedoet. Haar trui gans het seizoen getoond heeft.

Ik vind van niet, maar zal wel aan mij liggen. Ik hoop dat we Vos komend cross seizoen wat meer zien

Vind je dat?
Iemand die hoeveel crossjes rijdt op een seizoen? En Brand bijna alles meedoet.
Ik vind van niet, maar zal wel aan mij liggen
Welke carriere heeft die al achter de rug? Toch ook logisch dat ze op die leeftijd haar crossen kiest en dan meestal nog wint?

Ja de carriere wel, respect. op dit seizoen zelf meh
Dat is natuurlijk het grootste probleem bij de cross, er telt werkelijk maar één wedstrijd.
Hoe vaak is Sven Nys niet als een mongool afgeschilderd omdat hij eens gans seizoen crosste, quasi alles won en dan naast de wereldtitel greep.

Nog een geluk dat Vos er vandaag was. Na het afhaken van Worst en Betsema, en de keuze van Pieterse en van Empel om bij de beloften te rijden, was het deelnemersveld toch zeer povertjes.

Geniaal om de altijd ingetogen, beheerste en meestal gewoon doodsaaie Nys eens op deze manier te horen.

Hij heeft zich ondertussen al geëxcuseerd op twitter voor zijn mongolenuitspraak. :)

Dat is natuurlijk het grootste probleem bij de cross, er telt werkelijk maar één wedstrijd.
Hoe vaak is Sven Nys niet als een mongool afgeschilderd omdat hij eens gans seizoen crosste, quasi alles won en dan naast de wereldtitel greep.

Nog een geluk dat Vos er vandaag was. Na het afhaken van Worst en Betsema, en de keuze van Pieterse en van Empel om bij de beloften te rijden, was het deelnemersveld toch zeer povertjes.
Natuurlijk is dat de charme dat je krijgt om alles te fietsen ipv eens te komen op te dagen en de titel te pakken

Nys ook weer op zijn slimst :P
Gelukkig excuses al aangeboden.

Je zag van ver dat vos ging winnen. Ook wel een matig parcours als je het mij vraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan