Veldritseizoen 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wéér een medaille erbij, maar de Zwitser was op papier de snelste denk ik, dus waarom dan aan de kop beginnen? Misschien had hij anders ook verloren maar hij had vanuit het wiel moeten beginnen en er proberen uitkomen ..

tis makkelijk achteraf en voor die leeftijd hoef je nog niet te streng te zijn maar idd ... gesprint zoals ne junior... .

Inderdaad. Ik neem aan dat het dan zoiets wordt als bij de tijdritfietsen. Nog wel bouwen voor de happy few maar minder vaak innoveren, en enkel nog mikken op de duurdere prijsklasse voor de wedstrijdrijders.

Tijdritfietsen worden toch nog massaal geinnoveerd? Daarbij worden die ook veel gekocht door triatleten (al hebben sommige merken aparte triatlon fiets). Is natuurlijk niet de oplage zoals bij gewone racefietsen, maar Trek heeft bv een all new speed concept uitgebracht. Ook de nieuwe Canyon, Specialized en Cervelo tijdrit en triatlonfietsen zijn echt super innovatief met super veel nieuwigheden, ook in de "lagere" prijsklassen.

Mss beetje off topic btw :unsure:

Pieterse doet dat al enkele rondes op rij, dan is het toch dom van Van Empel om daar zo kort op te zitten.

Van Anroojj :(

Tijdritfietsen worden toch nog massaal geinnoveerd? Daarbij worden die ook veel gekocht door triatleten (al hebben sommige merken aparte triatlon fiets). Is natuurlijk niet de oplage zoals bij gewone racefietsen, maar Trek heeft bv een all new speed concept uitgebracht. Ook de nieuwe Canyon, Specialized en Cervelo tijdrit en triatlonfietsen zijn echt super innovatief met super veel nieuwigheden, ook in de "lagere" prijsklassen.

Mss beetje off topic btw :unsure:
Hou oud was de vorige Trek speed concept? Ik heb het even opgezocht, van 2014. Er is niet 1 koersfiets die 8 jaar lang niet geupdate werd. Bij mijn weten had de Shiv ook al zo'n ouderdom alvorens er een nieuwe versie kwam.
Dan kan je toch stellen dat TT bikes niet bepaald prioriteit nummer 1 is voor die merken. Misschien dat Canyon vaker nieuwe modellen uitbrengt, dat weet ik niet.

Speciaal weer daar toch die regio, dinsdag Fayetteville 18°C en donderdag -5°C en sneeuw :crazy:

Pidcock ziet er meer dan in orde uit. Heeft nog tijd om alles te overschouwen... ze gaan hem de nek moeten afwringen zoals gisteren bij de beloften maar welke Belg wil zijn kansen opofferen?
Iserbyt gaat sowieso niet mogen vertrekken van Pidcock.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan