Veldritseizoen 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als een modale mens zo een stuik zet die kan een maand niet uit zijn bed, moet een maand of 4 een korset dragen en loopt een jaar later nog krom van de rugpijn.
Ik spreek uit ervaring, ingedeukte ruggenwervel in september en as we speak wordt ik nog elke nacht wakker van de rugpijn.
Zijn rugproblemen zijn er al van voor die val. Herinner mij een artikel waarin Roodhooft zelfs stelt dat die val niet de oorzaak zouden zijn maar dat het zeker ook geen goed gedaan heeft. Stond volgens mij in dat het verschil in positie op de MTB en racefiets een mogelijke oorzaak zouden zijn. Heeft volgens onderzoek momenteel een kneuzing tussen zijn wervels.

Bij die val op de OS heeft hij nog geluk gehad dat hij doordraait waardoor hij op zijn rug valt en enkel maar een kneuzing heeft. Je moet daar ook gewoon geluk mee hebben. Modale mens of niet.

Ale Iserbyt heeft naar eigen zeggen al weken diarree en raakt daarom niet meer op het podium.
Onverantwoord om dan te blijven koersen 😂😂
Dan zullen diegene die er aan twijfelde of dit echt was afgelopen zomer nu hopelijk toch overtuigd zijn dat het geen verstoppertje spelen is om dan groots uit te pakken.
Mogelijk unieke (en enige) kans ooit voor de Aertsen, Pidcocks en andere Iserbieten om ooit eens wereldkampioen te worden als zowel wva als mdvp forfait geven.
WVA zal hem wel gaan oppikken zeker?
Zeker als MVDP minder presteert, eentje bij op de kast.

Maar goed de kans is groot dat WVA de trui pakt.
Maar ik zou het vel van de beer ook niet te vroeg verkopen. Wout heeft al ervaring met keihard op zijn bek te gaan ook al is hij de gedoodverfde winnaar.

Zalig momentje in het interview met Brand.

Ruben: wij hadden de indruk dat Betsema eigenlijk de sterkste in koers was

Brand: ja inderdaad, dat klopt

Ruben: hoe heb je het dan toch klaar gekregen?

Brand: hoe zeggen ze dat, iets van eerst het bord leeg eten voor je aan je eigen bord begint

#DeWetVanJosé

in de Tour tijdens de tijdrit even terug was t toch Wout ze :baard: .

Om het niveau helemaal af te maken: Gij zijt begonnen.
Geen idee waarom een random tijdrit in de tour of Tiegem relevant zijn voor het keihard op uw bek gaan in een kampioenschap. Was wel te verwachten dat de usual suspects hier op hun tenen getrapt zouden zijn als er een mopje gemaakt wordt over hun golden boy.

Sorry jongens, ik zal het niet meer doen. :frown:

Geen idee waarom een random tijdrit in de tour of Tiegem relevant zijn voor het keihard op uw bek gaan in een kampioenschap. Was wel te verwachten dat de usual suspects hier op hun tenen getrapt zouden zijn als er een mopje gemaakt wordt over hun golden boy.

bedankt :) .

Ok in Leuven is Wout keihard op zijn bek gegaan.
Nu goed? :P

Ik moet eerlijk bekennen dat indien er maar 1 van de 2 vedetten aan de start staat ik 9/10 de cross niet eens uitkijk.

Vind het alleen spannend als ze allebei of allebei niet starten

ik vind het vooral jammer dat we geen goeie VDP hebben (enfin zelfs geen :unsure: ) nu je voor het eerst in jaren denk ik nog eens duels met regelmaat zou vinden tussen VA en VDP in het veld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan