Veldritseizoen 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
VDP zal ook sneller het kopje laten hangen.
Daar waar WVA valt, rechtstaat en dubbel zo hard trapt, zal VDP sneller foert zeggen.

Laatst bewerkt:
Die ne Christophe Roodhooft is toch ook nen achterlijke. Wat vertelt die toch in die studio na de wedstrijd en zo cringy.. Jezus -.-

Moet dat ne ploegleider voorstellen of wat is dieje eigenlijk?
Echt ni normaal, zo kwaad kijken en die micro wegleggen enal 🤣 en dan die presentator 'hopelijk kan je met een glimlach naar huis 😂😂'

Van Aert was toch wel echt outstanding en heeft zijn overwinning in grote mate te danken aan zijn enorme vermogen. Puur technisch gezien weet ik niet of hij beter is dan Pidcock en Iserbyt, al heb ik hem wel met enorm veel vertrouwen die afdalingen zien nemen, die was zich echt aan het amuseren.

Als VDP er wil staan in het voorjaar bergt die best zijn crossambities op en bereidt die zich ergens in het zuiden optimaal voor op zowel sportief als medisch vlak. Zoals het nu gaat heeft het echt geen zin.

Het is nog vroeg blijkbaar. Als het zo terloops is beschreven denk ik automatisch aan de wereldkampioenschappen op de weg. Uiteraard organiseren kleine sporten ook wereldkampioenschappen, my bad. Sorry Sporza.
Ga u maar persoonlijk verontschuldigen aan het onthaal!! En doe Eddy Demarez de groeten van mij.

Diene Roodhooft altijd een dikkenek gevonden.. en onsympathiek.. was gisteren weeral eens duidelijk.
Is nochtans de meest down to earth ploegmanager die er is.
Tevens manager van een heel succesvol team, mede door zijn inzicht.
Ik denk dat vele WT-teams in de schoenen van hen willen staan.

Over de prestaties van Van Der Poel is het duidelijk, het scheelde maar een haar of hij had in Roubaix gewonnen. En op het WK ook gewoon goed in orde.
Weinigen zullen het hem nadoen.

Het klopt wel dat VDP na de tour niet meer op zijn standaard-topniveau is geraakt. Op het wk en vooral in Roubaix deed hij mee voor de prijzen maar de Matthieu van de Strade en Tirreno had daar waarschijnlijk wel minstens een van die twee koersen naar zijn hand gezet.

Meer dan zijn knie vind ik de berichten rond zijn rug verontrustend. Blijkbaar is dat nog steeds niet opgelost. Hopelijk hypothekeert hij hier zijn voorjaar niet mee want het zou toch bijzonder jammer zijn om hem niet in die koersen bezig te zien.

VDP zal ook sneller het kopje laten hangen.
Daar waar WVA valt, rechtstaat en dubbel zo hard trapt, zal VDP sneller foert zeggen.
Zo zie je maar wat voor zever hier vaak verkocht wordt :rofl:
De laatste opgave in een cyclocross van MVDP dateert van 13 oktober 2018 in de Rapencross in Lokeren. Hij heeft sindsdien alle 66 crossen waar hij aan de start verscheen, ook afgewerkt

Zo zie je maar wat voor zever hier vaak verkocht wordt :rofl:
De laatste opgave in een cyclocross van MVDP dateert van 13 oktober 2018 in de Rapencross in Lokeren. Hij heeft sindsdien alle 66 crossen waar hij aan de start verscheen, ook afgewerkt

Ik ben wel akkoord dat MVDP minder lang aandringt als hij voelt dat hij niet gaat winnen, en in dat opzicht dan wel eens het "kopje laat hangen". Hij is natuurlijk het merendeel van die crossen niet in die situatie geweest :p

Is nochtans de meest down to earth ploegmanager die er is.
Bron? :tongue:

Meer dan zijn knie vind ik de berichten rond zijn rug verontrustend. Blijkbaar is dat nog steeds niet opgelost. Hopelijk hypothekeert hij hier zijn voorjaar niet mee want het zou toch bijzonder jammer zijn om hem niet in die koersen bezig te zien.
Ja dat baart mij ook wel een beetje zorgen.
Hopelijk niet teveel last van in het voorjaar.
Zou toch wat animo minder zijn dan.

En dat was toen zijn enkel zo dik stond zeker?
jup.

Nu meer dan die opgave is het duidelijk fysiek ongemak dat echt vragen begint op te roepen. Hoop dat dit snel goedkomt want zelfs een halve VDP zou op zijn minst vlot de tweede plek moeten halen op een parcours als gisteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan