Veldritseizoen 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds wanneer is "het kopje laten hangen" = opgave? :oink:
Inderdaad.
De laatste 3 jaar heeft hij gewoon alles gewonnen wat er te winnen viel. Kijk naar het seizoen 16/17. Toen won hij 22 crossen maar werd hij wel pas 24e in Hoogerheide, 14e in Zolder, 16e in Essen en 15e op de Koppenberg. Of remember het seizoen waar hij 32 van de 33 crossen won, werd hij 2e of 3e in die andere cross? Nee, 21e. Of remember het WK in Zolder, VA en VDP haken in elkaar en alles lijkt verloren. VA rijdt nog naar de wereldtitel terwijl VDP op ruim een minuut 5e wordt.

20/2114 crossen gereden en 10x 1ste en 4x 2de.
19/20 24 crossen gereden en 23x 1ste en 1x 3de
18/19 34 crossen gereden en 32x 1ste, 1x offday(21ste plaats) en 1x opgave
17/18 38 crossen gereden en 31x 1ste en de 7 andere crossen allemaal top 4.
Dus dat kopje laten hangen valt toch gewoon goed mee. 1x geen top 5 gereden in de laatste 4 seizoenen. En als je nog verder teruggaat hebben we het over iemand van 21 die gewoon nog niet zo constant was zoals de jaren erna

Van Aert heeft ook crossen waar hij geen podium rijdt en ook geregeld 4, 5, 6, 7de plaatsen.

Zit toch echt niet goed met die rug. Denk dat het echt wel frustrerend moet zijn als je weet dat fysiek je zeker niet slecht zit maar uw rug u parten blijft spelen.
Zal ook wel met zijn hoofd al bij april zitten.

Zit toch echt niet goed met die rug. Denk dat het echt wel frustrerend moet zijn als je weet dat fysiek je zeker niet slecht zit maar uw rug u parten blijft spelen.
Zal ook wel met zijn hoofd al bij april zitten.
echt geen goed nieuws. Ik hoop dat hij snel betert...

Mogelijk unieke (en enige) kans ooit voor de Aertsen, Pidcocks en andere Iserbieten om ooit eens wereldkampioen te worden als zowel wva als mdvp forfait geven.

Mogelijk unieke (en enige) kans ooit voor de Aertsen, Pidcocks en andere Iserbieten om ooit eens wereldkampioen te worden als zowel wva als mdvp forfait geven.
VA moet toch gewoon gaan naar dat WK nu?

Wat mij betreft nog meer voorliefde voor een Aerts bv in het veld maar Van Aert moet toch die wereldtitel gaan ophalen als VDP niet meedoet of duidelijk niet 100% is.

Wat voor bericht geef je aan die sport als je een "gratis" wereldtitel niet gaat afhalen.

VA moet toch gewoon gaan naar dat WK nu?

Wat mij betreft nog meer voorliefde voor een Aerts bv in het veld maar Van Aert moet toch die wereldtitel gaan ophalen als VDP niet meedoet of duidelijk niet 100% is.

Wat voor bericht geef je aan die sport als je een "gratis" wereldtitel niet gaat afhalen.
Zijn trainer heeft liever van niet

Pidcock heeft ook quasi zekere WK-mtb niet gaan halen :unsure:

Overdaad schaadt.. vrees dat het lichaam van Vdp gewoon zelf stop zegt. Zijn manier van koersen op verschillende terreinen is enorm belastend voor lijf en leden. Een menselijk lichaam kent zijn limieten ook voor topsporters

Overdaad schaadt.. vrees dat het lichaam van Vdp gewoon zelf stop zegt. Zijn manier van koersen op verschillende terreinen is enorm belastend voor lijf en leden. Een menselijk lichaam kent zijn limieten ook voor topsporters
Of hij heeft een blessure door een valpartij waar hij nog steeds mee sukkelt .
Ik zeg maar iets he

Ik denk ook wel dat de kans dat WVA naar het WK gaat zonet gigantisch gestegen is. Ik vind het vooral spijtig voor de cross de komende weken. Keek toch uit naar een echt goeie WVA tegen MVDP...

CORVOS_00033345-006.jpg

Das inderdaad geen ideale manier van koersen. Ik denk dat het lichaam daarna idd stop heeft gezegd.

Ik denk ook wel dat de kans dat WVA naar het WK gaat zonet gigantisch gestegen is. Ik vind het vooral spijtig voor de cross de komende weken. Keek toch uit naar een echt goeie WVA tegen MVDP...

CORVOS_00033345-006.jpg

Das inderdaad geen ideale manier van koersen. Ik denk dat het lichaam daarna idd stop heeft gezegd.
Als een modale mens zo een stuik zet die kan een maand niet uit zijn bed, moet een maand of 4 een korset dragen en loopt een jaar later nog krom van de rugpijn.
Ik spreek uit ervaring, ingedeukte ruggenwervel in september en as we speak wordt ik nog elke nacht wakker van de rugpijn.

Denk dat WVA meer doet dat VDP ze ;)
Zijn explosieve temperamentvolle manier van rijden is mooi om te zien. Maar elke explosieve stoot is een aanslag op je gestel. Vooral rug en gewrichten. Dat is het vooral vermoed ik.. niet het aantal koersen maar de manier van koersen.. in verschillende disciplines

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan