Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Ben van de eerste 3 zo ziek geweest dat ik voor deze vriendelijk ga passen. Mijn man heeft zijn afspraak al staan, ik nog niets ontvangen maar ben er wel klaar mee nu.
Houdoe!!👋
 
Ik heb me net laten volspuiten se..

Heb ik gisteren ook nog gedaan. :support:

Ben van de eerste 3 zo ziek geweest dat ik voor deze vriendelijk ga passen. Mijn man heeft zijn afspraak al staan, ik nog niets ontvangen maar ben er wel klaar mee nu.
Houdoe!!👋

Same, was van elke vaccinatie zieker dan van corona zelf. Mij ni bellen voor de zoveelste booster.
 
Efficiënt verloop hier! Minder druk en ging goed vooruit. Zelfs nog last minute (30min. op voorhand) een afspraak kunnen vastleggen via de website.
Hopelijk dit keer er geen last van.
 
Nummer 4 zit erin. Op minder als 5 minuten binnen en weer buiten. Hier moeten we geen 15 minuten meer wachten.

Afwachten of ik er straks en/of morgen last van heb.
 
Laatst bewerkt:
Booster maandagmiddag gehad. In de loop van de namiddag echt een pijnlijke bovenarm met uitstraling naar de nek. Kon snachts ook niet meer op die kant slapen. Ook gisteren nog enorm pijnlijk en 's morgens zelfs mottig geweest. Kwou eerst met de motor gaan werken maar uiteindelijk toch maar de auto genomen (na aanmoediging van de vriendin) Nu is de arm enkel nog pijnlijk als ik op de plek duw, maar schouder en nek doen wel nog zeer en zitten verkrampt. Dit is wel de pijnlijkste prik van allemaal.
 
Booster maandagmiddag gehad. In de loop van de namiddag echt een pijnlijke bovenarm met uitstraling naar de nek. Kon snachts ook niet meer op die kant slapen. Ook gisteren nog enorm pijnlijk en 's morgens zelfs mottig geweest. Kwou eerst met de motor gaan werken maar uiteindelijk toch maar de auto genomen (na aanmoediging van de vriendin) Nu is de arm enkel nog pijnlijk als ik op de plek duw, maar schouder en nek doen wel nog zeer en zitten verkrampt. Dit is wel de pijnlijkste prik van allemaal.
Nooit een vaccin laten zetten aan de kant waarop je slaapt. Dan doe je het uzelf aan.

Uit ervaring van mijn eerste prik. Altijd gezet in de andere, en sinds toen beperkt last van gehad.
 
Gisteren vaccin gekregen. Vandaag last van pijnlijke bovenarm en wat sluimerende hoofdpijn. Die hoofdpijn kan wel zijn omdat ik weinig geslapen heb deze nacht, ik beweeg vaak in mijn slaap en dus regelmatig wakker geworden omdat ik naar de zijkant bewoog waar de spuit gezet is. Maar goed, als het dat maar is. Van de vorige (was toen wel Moderna) was ik zieker 's anderendaags.
 
Nummer 4 zit erin. Op minder als 5 minuten binnen en weer buiten. Hier moeten we geen 15 minuten meer wachten.

Afwachten of ik er straks en/of morgen last van heb.
Dagje later nu en geen enkele last buiten de stijve arm. Net zelfde als alle vorige keren.
 
Ter info: geen antwoord hier van Sciensano...
Misschien eerder om net te vermijden dat mensen gaan "shoppen" waar ze welk vaccin kunnen scoren? Als iedereen neutraal antwoordt: " je krijgt een vaccin aangepast aan omicron " dan voorkomen ze dat wel natuurlijk.
 
Misschien eerder om net te vermijden dat mensen gaan "shoppen" waar ze welk vaccin kunnen scoren? Als iedereen neutraal antwoordt: " je krijgt een vaccin aangepast aan omicron " dan voorkomen ze dat wel natuurlijk.
Moet zoiets zijn, vrees ik.
Alhoewel meer transparantie misschien de twijfelaars (waartoe ik niet behoor, voor alle duidelijkheid) eerder over de streep zou kunnen trekken?
 
Terug
Bovenaan