Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Allemaal goed en wel dat mensen hun (vierde) spuit niet gaan halen, maar dat moet je toch niet komen aankondigen in een thread over het proces en het verloop van je vaccinatie? Al die berichten genre 'hier blijft de uitnodiging liggen want ...' dragen toch heel weinig bij tot het doel van de thread?

Beetje als komen posten in een thread over een film die je niet van plan bent om te gaan kijken. Good for you, maar daar is de thread weinig mee.
 
Laatst bewerkt:
Allemaal goed en wel dat mensen hun (vierde) spuit niet gaan halen, maar dat moet je toch niet komen aankondigen in een thread over het proces en het verloop van je vaccinatie? Al die berichten genre 'hier blijft de uitnodiging liggen want ...' dragen toch heel weinig bij tot het doel van de thread?

Beetje als komen posten in een thread over een film die je niet van plan bent om te gaan kijken. Good for you, maar daar is de thread weinig mee.
wat blijft er dan over van deze thread?
"ik was op 15min binnen en buiten"
 
Woensdag rond 11 uur laten zetten, vervolgens heel de dag niet echt warm meer krijgen. Tegen 23 uur hoofdpijn die nog eens 24 uur heeft aangehouden. In nacht van donderdag op vrijdag beter beginnen worden.

Pfizer booster na 3x Moderna te hebben gehad.
 
Allemaal goed en wel dat mensen hun (vierde) spuit niet gaan halen, maar dat moet je toch niet komen aankondigen in een thread over het proces en het verloop van je vaccinatie? Al die berichten genre 'hier blijft de uitnodiging liggen want ...' dragen toch heel weinig bij tot het doel van de thread?

Beetje als komen posten in een thread over een film die je niet van plan bent om te gaan kijken. Good for you, maar daar is de thread weinig mee.

Ik vind dit nochtans een interessante vraag waar ik al heb over overwogen een poll te maken. Ik hoor meer en meer: van een kameraad tot mijn tandarts dat veel mensen die vierde spuit gaan laten liggen. Benieuwd welk % dit op dit forum zou geven...

Ik twijfel zelf ook wel, maar heb toch maar een afspraak gemaakt ondanks: 3 keer een spuit intussen en élke keer een dag ziek, daarna nog een corona-infectie en nu deze herfst dan nog maar eens. Dit zou dan wel eens mijn laatste kunnen worden denk ik als ik er weer zo'n barstende hoofdpijn van krijg, tenzij ze in de toekomst met betere vaccins afkomen.
 
Ik vind dit nochtans een interessante vraag waar ik al heb over overwogen een poll te maken. Ik hoor meer en meer: van een kameraad tot mijn tandarts dat veel mensen die vierde spuit gaan laten liggen. Benieuwd welk % dit op dit forum zou geven...

Ik twijfel zelf ook wel, maar heb toch maar een afspraak gemaakt ondanks: 3 keer een spuit intussen en élke keer een dag ziek, daarna nog een corona-infectie en nu deze herfst dan nog maar eens. Dit zou dan wel eens mijn laatste kunnen worden denk ik als ik er weer zo'n barstende hoofdpijn van krijg, tenzij ze in de toekomst met betere vaccins afkomen.
Ja, dat ze dan de thread een andere naam geven, of -in het geval van een poll- een nieuwe maken. Al die COVID threads zijn tot in de details gesplitst, dus daar waar ik naar refereer, dat is gewoon off-topic.

Aan van die posts als 'mij niet gezien hoor!' met dan af en toe nog eens wat kritiek op de overheid of alludaties naar discriminatie en al van dat heb ik echter niks in een thread over hoe het gegaan is. Dan lijkt het mij beter om deze thread te laten voor mensen die er effectief een zijn gaan halen; dan kunnen mensen die nog twijfelen hier komen zien of er veel anderen ziek van worden, of hoe het anderen vergaan is, of ... en er een aparte te maken (met poll) waarin men vraagt wie er nog voor het vierde vaccin gaat.

En op die andere vraag: ja, voor mij liever allemaal berichten die zeggen '15 minuten weg geweest en alles ging goed' dan 50% berichten 'ik ga niet' in een thread over hoe het verlopen is.

Trouwens (ik zal het voor de veiligheid maar zeggen) geen enkel probleem met mensen die het vierde niet nemen. Ik zie gewoon niet in wat dat ter zake doet hier.
 
Woensdag booster gehad (Pfizer). Het brandde wat langer na rond de plek van de inspuiting en de lymfeklier (?) in mijn oksel aan de kant van de inspuiting is sinds gisteren stevig gezwollen, dat heb ik bij de initiële vaccinatie en vorige boosters niet meegemaakt.

Ik neem deze herfstbooster eerder ter bescherming van een aantal mensen met hoger risico in mijn omgeving dan voor mezelf.
 
Dinsdagavond booster gaan halen (pfizer). Tot woensdagmiddag voelde ik me top. Vanaf de namiddag barstende hoofdpijn, moe en spierpijn (echt griepgevoel). Op donderdag enkel nog wat moe en nadien was'k erdoor.

Heb dit dus al elke keer gehad. Zowel bij Pfizer als Moderna.

Was ook zo lomp om mondmasker te vergeten, dus kwam daar al mega verontschuldigend binnen. Kerel direct "geen probleem madammeke, we hebben hier een doos of 10 voor gevallen zoals u". Je hoorde al direct dat hij dacht "weer zo'n lompe geit" 🤣
 
vandaag vaccin gaan halen. we komen daar toe en zien iedereen met een mondmasker buitenkomen...... *stilte* ... shit, heb jij een mondmasker bij vraag ik aan mijn vrouw... al een geluk had ze er nog 2 in haar handtas zitten. ik heb vorige week nog maar net al mijn zakken van mijn jassen uitgekuist en alle maskers weggesmeten.... wie wil die snertdingen uberhaupt nog dragen ... ook al zijn ze soms nodig, maar niet overal

Hier vorige week nog 2 dozen FFP2-maskers besteld.
En standaard ligt er ook een voorraadje in de auto en in de fietstas.
 
Woensdag rond 11 uur laten zetten, vervolgens heel de dag niet echt warm meer krijgen. Tegen 23 uur hoofdpijn die nog eens 24 uur heeft aangehouden. In nacht van donderdag op vrijdag beter beginnen worden.

Pfizer booster na 3x Moderna te hebben gehad.
Ik ben al zwaar aan het twijfelen om te gaan en als ik dit lees, dan twijfel ik alleen maar meer.
Ik heb bij de eerste twee vaccins, beide Pfizer heel veel last gehad, weken lang zware hoofdpijn, het was net iets beter en na de tweede opnieuw prijs. Sindsdien elke maand tussen een paar uur en een dikke week last van zware migraine aanvallen en er is niks dat helpt.
(In het verleden heb ik lange tijd zware last gehad van zware hoofdpijn, wat uiteindelijk migraine bleek te zijn, maar sind ik daar in 2014 medicatie ben voor beginnen nemen heb ik amper nog las gehad. Tot de Pfizer vaccins ...)
Van het 3de vaccin, Moderna, heb ik totaal geen last gehad.
 
Ik ben al zwaar aan het twijfelen om te gaan en als ik dit lees, dan twijfel ik alleen maar meer.
Ik heb bij de eerste twee vaccins, beide Pfizer heel veel last gehad, weken lang zware hoofdpijn, het was net iets beter en na de tweede opnieuw prijs. Sindsdien elke maand tussen een paar uur en een dikke week last van zware migraine aanvallen en er is niks dat helpt.
(In het verleden heb ik lange tijd zware last gehad van zware hoofdpijn, wat uiteindelijk migraine bleek te zijn, maar sind ik daar in 2014 medicatie ben voor beginnen nemen heb ik amper nog las gehad. Tot de Pfizer vaccins ...)
Van het 3de vaccin, Moderna, heb ik totaal geen last gehad.
Zijt ge daar al eens verder mee gegaan? Als in of er geweten is wat die trigger van het vaccin kan zijn om uw migraine opnieuw te activeren of pillen minder te doen werken?
 
Zijt ge daar al eens verder mee gegaan? Als in of er geweten is wat die trigger van het vaccin kan zijn om uw migraine opnieuw te activeren of pillen minder te doen werken?
Uiteraard, ik heb daarover ook al een aantal keren hier op het forum berichten geplaatst.
Volgens mijn neuroloog is er zeker een aantoonbaar verband, want er zijn heel wat patiënten met dezelfde symptomen sinds de vaccins. Dat is wat zij en haar collega's in binnen- en buitenland zien, maar ondanks dat er vraag naar is, is er nog altijd geen onderzoek lopende naar een oorzakelijk verband tussen de vaccins en de symptomen.
 
Uiteraard, ik heb daarover ook al een aantal keren hier op het forum berichten geplaatst.
Volgens mijn neuroloog is er zeker een aantoonbaar verband, want er zijn heel wat patiënten met dezelfde symptomen sinds de vaccins. Dat is wat zij en haar collega's in binnen- en buitenland zien, maar ondanks dat er vraag naar is, is er nog altijd geen onderzoek lopende naar een oorzakelijk verband tussen de vaccins en de symptomen.
Ja, kan me uw berichten nog herinneren. Gaat het dan eigenlijk vooral over mensen, die net zoals u, een voorgeschiedenis hebben qua migraine? Jammer dat daar (nog) geen onderzoek naar is gedaan.
 
Dinsdagavond het Pfizer vaccin gekregen, woensdag wat hoofdpijn en mottigheid. Niks dat een dafalgan niet oplost :)
 
De vrouw gisteren haar 4de spuit gekregen en net zoals de eerste keer toch wat last. Koorts en overal pijn. Zal vandaag alweer beter gaan. Bij de andere 2 weinig last gehad. Geen idee wat ze gekregen heeft. Denk Pfizer.
 
Terug
Bovenaan