Uncharted 4: A Thief's End

Action PC PS5 PS4 Uncharted 4: A Thief's End

Review:

 
Hoe koop je die upgrade van 10euro? Kan precies enkel uncharted 4 opnieuw downloaden
Je steekt 1 van beide games in je ps5 UC4 of Lost legacy, dan heb je in de store de optie om te upraden je gaat wel telkens uw cd moeten plaatsen tijdens het spelen ( de digitale versie ps+kan je niet doen) download is 87GB
 
87Gb, mn klak. hier toch dan de download al aangezet. normaliter zou vandaag een andere game geleverd worden, maar Fnac doet moeilijk. Deze kan mij wel even bezig houden.
Toch benieuwd naar de 120 fps, dit zou de eerste keer zijn dat ik dat kan ervaren. Digital Foundry zegt toch het eens te proberen, ook al is het 'maar' full hd.
 
Denk dat de sweet spot toch de performerce mode is, 2K aan 60fps. Kga waarschijnlijk upgraden en op die mode spelen.
Rockstable 60fps ook want de 120 fps durft redelijk wa schommelen.
 
Je kan gewoon alle trophys uploaden van uw ps4 versie, heb het gezien van een hoog aangeschreven redacteur :unsure:
 
Blijkbaar ben ik een van de weinige die het gans opnieuw gaat spelen, beide games.
Dus niet een cheap platinum van 10€, en hoi posten maar. Effectief nog eens genieten van beide games aan 60fps.

Het gaat wel een lange zucht zijn voor platinum op beide games, vooral die speedrun maar kga het eens proberen. Het zal mijn Elden Ring zijn
 
Blijkbaar ben ik een van de weinige die het gans opnieuw gaat spelen, beide games.
Dus niet een cheap platinum van 10€, en hoi posten maar. Effectief nog eens genieten van beide games aan 60fps.

Het gaat wel een lange zucht zijn voor platinum op beide games, vooral die speedrun maar kga het eens proberen. Het zal mijn Elden Ring zijn
Ik ga die ook opnieuw spelen. Uncharted 4 is een van de beste games, dus zal er opnieuw van genieten.

Wel mijn oude save file gebruikt zodat ik direct op Crushing kan beginnen.
 
Ik ga die ook opnieuw spelen. Uncharted 4 is een van de beste games, dus zal er opnieuw van genieten.

Wel mijn oude save file gebruikt zodat ik direct op Crushing kan beginnen.
Was niet naar u gericht. Ik heb gisteren 2 chapters gespeeld en wist er precies niets meer van. (U4)
Maar zal sowieso genieten zijn, kzat op de PS4 indertijd al uren in de photo mode :) zal nu terug zoiets zijn
 
Was niet naar u gericht. Ik heb gisteren 2 chapters gespeeld en wist er precies niets meer van. (U4)
Maar zal sowieso genieten zijn, kzat op de PS4 indertijd al uren in de photo mode :) zal nu terug zoiets zijn
Neenee weet ik wel hoor.

Paar weken geleden Lost Legacy verder gespeeld op Crushing. Wist er ook niks meer van lol.
 
Ik heb die save files niet meer, maar ben ook gewoon van plan ze te spelen, enkel jammer ik had op ps4 de trophy van de speel de game uit op Crushing.
Wast toen een glitch :unsure:
Die heb ik 'legaal' gehaald, maar als ge eerst op andere moeilijkheid speelt, speelt ge 'cheats' vrij en heb unlimited ammo aangezet toen.
 
Damn, ik twijfel hard om deze games nog eens te spelen, maar al 2x uitgespeeld. Eigenlijk zou ik heel graag the last of us games nog eens uitspelen en dat terwijl ik de eerste 6x heb uitgespeeld 🙈(2de 2x). Maar ik verwacht dat men de remake van 1 gaat bundelen met een bewerkte PS5 versie van 2. Dus wacht ik daar maar even op.
 
Damn, ik twijfel hard om deze games nog eens te spelen, maar al 2x uitgespeeld. Eigenlijk zou ik heel graag the last of us games nog eens uitspelen en dat terwijl ik de eerste 6x heb uitgespeeld 🙈(2de 2x). Maar ik verwacht dat men de remake van 1 gaat bundelen met een bewerkte PS5 versie van 2. Dus wacht ik daar maar even op.
Gewoon doen, the last of us gaat wel nog komen.. en je hebt de disc nog 5€per game kan je niet voor sukkelen toch ?
 
speel em ook volledig opnieuw door, die platinum kan mij gestolen worden.
gisteren om 17u begonnen en tegen 1u in de nacht gestopt. chapter 13 ofzo.
ken de game wel nog praktisch vanbuiten, zelfs de puzzels, maar indertijd ook 4 keren doorgespeeld.

zo vloeiend allemaal, had het gisteren op 1080 120 fps gezet, vandaag dan 60 fps met 1440 verder doen.
 
Terug
Bovenaan