Action PC PS5 PS4 Death Stranding

Ik ben ooit ttot episode 3 geraakt (of 4?), cutscene met die tanker.. Tot daaraan was er eigenlijk niet zoveel aan. Veranderd dat nog erna? of blijft het echt altijd hetzelfde?
Het wordt op het einde wel wat intenser nog, maar de core blijft wel hetzelfde ofc. Het einde is wel meer up tempo en heeft wat meer afwisseling, als ook veel cutscènes. Ik vond het een top spel van begin tot eind, dat ik zeker nog eens zou willen herdoen.
 
De director's cut staat aan 49eur op bol en je krijgt bij de launch een 10eur PSN voucher. Gelijk besteld, ben eens benieuwd of het mijn type game zal zijn :)
 
De director's cut staat aan 49eur op bol en je krijgt bij de launch een 10eur PSN voucher. Gelijk besteld, ben eens benieuwd of het mijn type game zal zijn :)
Dat is gewoon de default prijs. Spel kost maar €50 en ook in GM krijg je die €10 bon :)
 
Is voor mij te traag als game, heb die ooit eens gespeeld kon mij er niet in vinden ( wellicht te vroeg opgegeven 😆). Een game moet mij direct boeien.
MGS ook niet meer gespeeld na deel 3 veel te lang dradig en te ingewikkeld verhaal
 
Als de playstation exclusives ooit naar gamepass xbox gaan komen, dan heeft mijn ps5 echt geen doel meer
Ik vind het inderdaad een overwachte wending
 
Als de playstation exclusives ooit naar gamepass xbox gaan komen, dan heeft mijn ps5 echt geen doel meer
Ik vind het inderdaad een overwachte wending
Death stranding is een second party exclusive. Het spel is gemaakt door Kojima productions (niet van Sony) met de hulp van Sony. Het spel komt nu enkel op gamepass PC. Komt niet naar Xbox. Spel was ook al uit op pc. Pc versie wordt ook uitgegeven door 505, niet Sony. Kojima had duidelijk een deal gemaakt met Sony om zo'n groot mogelijk publiek te bereiken, Sony heeft met deze gamepass deal niets te maken.
First party games moet je echt niet verwachten op Xbox, don't worry.
 
@DanielSoul70 , wat @Big Boss zegt dus, dit is eigenlijk echt niks zot of spectaculair. Toen MS aankondigde dat ze samen met Kojima een game gingen maken werden er ook heel want mensen gek dat MS Sony een loer draaide. Kojima is gewoon een onafhankelijke studio, iedereen kan bij hem aankloppen voor een project... Hij doet uiteindelijk wat hij zelf wil.
 
Als de playstation exclusives ooit naar gamepass xbox gaan komen, dan heeft mijn ps5 echt geen doel meer
Ik vind het inderdaad een overwachte wending
Die komen niet naar Xbox GamePass he... 't Is PC game pass.
Werd hier al aangehaald, maar Sony/PlayStation is hier niet de uitgever.
 
Terug
Bovenaan