Uncharted 4: A Thief's End

Action PC PS5 PS4 Uncharted 4: A Thief's End

Ik weet bepaalde dingen niet meer, als ik het speel is het ahja. Heb die game toen op automatische piloot gespeeld. Was enkele maanden na de dood van mijn moeder.
Net als batman arkham knight toen ze belden was ik deze aant spelen, was al uitgespeeld wou graag die challenges doen maar nooit meer aangeraakt
 
Ik weet bepaalde dingen niet meer, als ik het speel is het ahja. Heb die game toen op automatische piloot gespeeld. Was enkele maanden na de dood van mijn moeder.
Net als batman arkham knight toen ze belden was ik deze aant spelen, was al uitgespeeld wou graag die challenges doen maar nooit meer aangeraakt
Ik heb zoiets met Biomutant. Tijdens een speelsessie hoorde ik gerommel in de douche, mijn zoon die spontaan een hersenbloeding kreeg. Gelukkig snel bij. Sindsdien de game nooit meer gespeeld en wanneer ik aan Biomutant denk maak ik direct de link naar die avond... 😟
 
Ik heb zoiets met Biomutant. Tijdens een speelsessie hoorde ik gerommel in de douche, mijn zoon die spontaan een hersenbloeding kreeg. Gelukkig snel bij. Sindsdien de game nooit meer gespeeld en wanneer ik aan Biomutant denk maak ik direct de link naar die avond... 😟
Begrijp dat volledig :( goed dat het goed gekomen is. Mijn telefoontje was het helaas voorbij zelfmoord uit het niets geen briefje achtergelaten niks echt helemaal niets.
 
van de week de games volledig doorspeeld, wat een cinematische game is dit toch :love:
audio is ongekend goed, beeld is ongelofelijk goed voor een ps4 game.

inderdaad, het importeren van de savefiles popte maar een deel van de trophies.
per geluk wel de speedrun/difficulty runs.
de andere trophies zijn wat toffer om tussendoor te doen.
voorlopig begin ik daar wel niet aan, is voor een regenachtige zomerdag.
 
moet ik het eens doen via shareplay
Kga het later vandaag nog eens proberen op andere moeilijksheidsgraad (Light), volgens sommige zou het aan de statistieken liggen waardoor het glitched is.

En dit lees ik ook nog:

------------------
If anyone is still having trouble I figured it out. Do it on the explorer difficulty. You can be spotted by enemies you just can't kill anyone of those enemies. Sam however CAN kill as many as he likes and will not effect the trophy. If you restart the checkpoint then you glitch the trophy. If you accidently kill anyone just jump off the cliff or have one of the enemies kill you to restart. Again do not restart the checkpoint or encounter. You CAN do this from the chapter select, however it MUST BE ON A DIFFERENT SAVE FILE. This is the big thing that is causing the trophy to not pop. Hope this helps!

--
I ran through it the other night and it didn't pop, tried it again and it worked. I'm unsure of what causes the bug but I took a few precautions when doing it. Firstly I made sure when I started the chapter 13 that it was clean stats in the statistics menu. This can be achieved by starting a chapter in a different difficulty (eg, light), then starting your chapter 13 run on explorer. If you don't do that, I've noticed sometimes it keeps my stats from past explorer runs. I've also heard for a different trophy that skipping the cutscene right before the trophy pops can prevent getting it, so after pulling the lever to open the door I just let it play (can't remember if there's a cutscene or not there).

I've heard people say things like you have to stealth it, or you can't let Sam kill enemies, but I don't think that's true, I just ran through it.

Good luck.
------------------


Die different savefile zal hier niet werken, alle 10 vol.
 
Nog mensen deze gekocht op pc? Ik heb indertijd alle drie gespeeld op ps3 maar ik moet zeggen dat ik de 4 tot nu toe ongelooflijk saai vind, saaie puzzels veel te veel klimmen en amper actie momenten. Zit nu in chapter 14 denk ik of 15 ( libertalia) en ik worstel me doorheen het spel. Tot nu toe in mijn ogen een veel te overhypede game. :/

Het enigste dat ik echt goed vond was de car chase en wat er op volgde, deed me terug denken aan uc2.
 
Ik vond 4 nochtans heel sterk, enkel de gunplay is ondermaats (wat een Uncharted game betaamt). Ik kan me niet herinneren dat de puzzels saai zouden zijn, maar dat is natuurlijk ieders eigen smaak. Gaat natuurlijk voornamelijk over character building en verhaal bij Uncharted.
 
Terug
Bovenaan