Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd altijd geel net zoals Arnstadt al geel moest gekregen hebbenDa is toch ook altijd geel
Arnstadt staat ook wat hevig precies![]()
Niet echt. Die zijn in staat om geen kansen meer bij elkaar te spelen en laatste minuut nog gelijk te laten makenAl veranderd van mening ondertussen? ;-)
En communicatie tussen de spelers .maar Anderlecht speelt eindelijk weer voetbal, positiewissels, tempoversnellingen. Nog niet alles is goed maar belooft voor de toekomst
Inderdaad, ik heb de indruk dat Veldman er wel een voetballend systeem probeert in te slijpen, ook al heeft die nog niet veel trainingstijd gekregen door het programma van Anderlecht.maar Anderlecht speelt eindelijk weer voetbal, positiewissels, tempoversnellingen. Nog niet alles is goed maar belooft voor de toekomst
Gewoon hetzelfde systeem van Vince.Inderdaad, ik heb de indruk dat Veldman er wel een voetballend systeem probeert in te slijpen, ook al heeft die nog niet veel trainingstijd gekregen door het programma van Anderlecht.
Hopelijk kunnen ze in de tweede helft snel die tweede goal maken en gaan ze niet weer achteruit trekken.
Gewoon voortbouwen op wat er de vorige seizoenen opgebouwd werd, moest niet moeilijker gemaakt worden.maar Anderlecht speelt eindelijk weer voetbal, positiewissels, tempoversnellingen. Nog niet alles is goed maar belooft voor de toekomst
Nie zoals Thorstvedt danStop eens allemaal met een dt-fout te maken bij de naam van onze Noor.
Het is gewoon Arnstad.
Ik heb er zelfs nog geen enkele verloren!Veldman al 4 helften gewonnen als Anderlechtcoach
Begint weeral met Ashimeru die wat gaat druk zetten en gigantisch veel ruimte in zijn rug laatBegint weeral