UEFA Conference League 2022-2023

Nee die liep perfect waar hij moest lopen en diende zich aanspreekbaar aan tot Murillio daar balverlies had aan de zijlijn

Dan zijt ge nooit op tijd terug hè.
Die 2 in de 16 die lucht staan te dekken zijn harder in fout hier
en 6 bij een ploeg zonder vertrouwen moet daar niet gaan lopen dan moet je je plek kennen en daar heb je Verschaeren en Arnstadt voor. En de verdediging gaat idd ook in de fout

De linksback en de twee centrale verdedigers kan je weinig verwijten, gezien hun jonge leeftijd en weinig ervaring. Maar zo'n Murillo, dat is toch echt dieptriest. Laat zijn man lopen maar sloft er op zijn dooie gemak achter. Emerson is wel uw rechtstreekse tegenstander he, vriend.

Ook gewoon veel te weinig kwaliteit in dit elftal en in de trainer. Fabio Silva staat op een eiland, Esposito op een soort 10-positie die hem echt niet ligt en dan nog Amuzu en Verschaeren die toch steeds het centrum opzoeken. Slecht gewerkt van Verbeke, balans is helemaal zoek in het elftal.

en 6 bij een ploeg zonder vertrouwen moet daar niet gaan lopen dan moet je je plek kennen en daar heb je Verschaeren en Arnstadt voor. En de verdediging gaat idd ook in de fout
Tja die 2 doen nie echt mee in de opbouw precies en steken zich liever weg ipv de bal te vragen.
De linksback en de twee centrale verdedigers kan je weinig verwijten, gezien hun jonge leeftijd en weinig ervaring. Maar zo'n Murillo, dat is toch echt dieptriest. Laat zijn man lopen maar sloft er op zijn dooie gemak achter. Emerson is wel uw rechtstreekse tegenstander he, vriend.
Leeftijd doet er nie toe hè. Gewoon kijken en mee afhaken. Daar is niemand anders die ge moet afdekken hè. Tegen Charleroi pakt ge zo ook de goal.

Hupla alweer een domme fout van hem :scream:. Die jongen is gewoon niet klaar om te spelen
Die hoort daar gewoon nie te komen. N'diaye en Amuzu zijn er. Maar staan ook weer statisch en ver van die man te verdedigen.

Hij maakt veel fouten, maar liever dat dan wijken wijken. Zet u dan maar eens fysiek

Tja die 2 doen nie echt mee in de opbouw precies en steken zich liever weg ipv de bal te vragen.

Leeftijd doet er nie toe hè. Gewoon kijken en mee afhaken. Daar is niemand anders die ge moet afdekken hè. Tegen Charleroi pakt ge zo ook de goal.
Debast is nog maar 3 jaar verdediger, die gaat nog een tijdje dit soort fouten blijven maken

Tis wel de match die ik dacht. Hierna zeggen dat 4 man achteraan niet werkt en zondag weer terug naar af. 4de match Europa en nog steeds geen veldgoal gemaakt.

Ik doel meer op de ervaring die ze als defensie samen hebben. Is gewoon dwaas om dat tegen West Ham te gaan testen. Doet wat aan de bondscoach denken om 1 match naar de fans te luisteren en dan achteraf uw gram te willen halen om terug naar uw oud systeem te grijpen.

das gewoon dome
Die hoort daar gewoon nie te komen. N'diaye en Amuzu zijn er. Maar staan ook weer statisch en ver van die man te verdedigen.

Hij maakt veel fouten, maar liever dat dan wijken wijken. Zet u dan maar eens fysiek

liever geen fouten maken en altijd te laat komen maar kom. Zoals je zelf zegt hij heeft daar gewoon niets te zoeken. Liep daarnet dieper dan Fabio Silva toen West Ham aan de bal is en dan ligt er natuurlijk gigantisch veel ruimte in zijn rug en is hij te laat :sarcastic:

Debast is nog maar 3 jaar verdediger, die gaat nog een tijdje dit soort fouten blijven maken
Dat wijken deden Toby en Jan ook tegen Italië dus kan nog 15jaar mee zo.

Beetje druk moogt ge zetten tegen die zijlijn, moet er nie opvliegen gelijk Hoeft ook nie

Dat wijken deden Toby en Jan ook tegen Italië dus kan nog 15jaar mee zo.

Beetje druk moogt ge zetten tegen die zijlijn, moet er nie opvliegen gelijk Hoeft ook nie
Ik zeg niet dat het niet beter moet he. Maar gewoon: Debast zijn sterktes liggen meer in uitvoetballende kwaliteiten. Heeft nog werk verdedigend.

Amaai deze eerste helft is echt niet om aan te zien.
Normaal gezien ging ik kijken in West Ham maar op den duur ben ik blij dat ik een covid besmetting heb opgelopen. 155 euro uitgespaard…

liever geen fouten maken en altijd te laat komen maar kom. Zoals je zelf zegt hij heeft daar gewoon niets te zoeken. Liep daarnet dieper dan Fabio Silva toen West Ham aan de bal is en dan ligt er natuurlijk gigantisch veel ruimte in zijn rug en is hij te laat :sarcastic:
Hij toont wel "drive" :unsure:

Maakt verkeerde keuzes soms en zit er ook met momenten goed tussen.

Wat ik erger vind is zonet Yari. Een teen ertussen, stoppen met lopen en handje omhoog om te zeggen "paars bal". West Ham speler loopt WEL door en kan die bal 1,5 voor de lijn binnen houden.

Kan ik het van krijgen dat tam gedoe, zeker als ik net Union zag.

Ik zeg niet dat het niet beter moet he. Maar gewoon: Debast zijn sterktes liggen meer in uitvoetballende kwaliteiten. Heeft nog werk verdedigend.
Absoluut. Vertonghen zal hem wel goed coachen als die terug is.
Maar Delcroix mag daar wel beter opletten

2 fouten eigenlijk langs onze kant

Hoor die analyses eens:
“De lijnen zijn nog niet duidelijk.” “Er zijn geen afspraken.” “Taktische discipline is er niet.”

Dat is toch gewoon een dramatische situatie waarin die zitten nu? Zijn half oktober ondertussen.

Terug
Bovenaan