UEFA Conference League 2022-2023

Zeg heeft iemand van jullie misschien een idee? Ik vraag het voor onze trainer.

Echt een belachelijk antwoord van Mazzu. Krijgt daarvoor letterlijk enkele honderdenduizenden euro's per jaar en is daarmee full time bezig. Om dan eigenlijk en plein public toe te geven dat hij het niet weet. Het hoofdobjectief van je job. Niet weten hoe dat uit te voeren. Zou gewoon op basis daarvan mogen buitenvliegen.

De opstelling (volgens HLN): Van Crombrugge, Murillo, Delcroix, Debast, Hoedt, Diawara, Arnstad, Verschaeren, Amuzu, Stroeykens, Silva

Paars-Wit kiest wellicht weer voor een 3-5-2. Opvallend genoeg is er dus ook geen plaats voor Moussa N'Diaye, die nochtans een zeer goede indruk achterliet tegen KV Mechelen.

Stamp hem dan maar gewoon buiten of laat hem achter in Londen.

De opstelling (volgens HLN): Van Crombrugge, Murillo, Delcroix, Debast, Hoedt, Diawara, Arnstad, Verschaeren, Amuzu, Stroeykens, Silva

Paars-Wit kiest wellicht weer voor een 3-5-2. Opvallend genoeg is er dus ook geen plaats voor Moussa N'Diaye, die nochtans een zeer goede indruk achterliet tegen KV Mechelen.

Gaat West Ham terug met een b-ploeg spelen? vermoedelijk niet aangezien het thuis is zou ik denken?

Hopelijk toch een puntje voor rsca, zou goed zijn als ze zich toch kunnen kwalificeren voor op zijn minst plaats 2 in die groep.

Gaat West Ham terug met een b-ploeg spelen? vermoedelijk niet aangezien het thuis is zou ik denken?

Hopelijk toch een puntje voor rsca, zou goed zijn als ze zich toch kunnen kwalificeren voor op zijn minst plaats 2 in die groep.
Als Anderlecht het huidige voetbal blijft spelen heb ik liever dat ze eruit gaan. Extra gedrochten van Europese matchen moet ik niet zien

Ik geloof een opstelling pas als die een uur voor de wedstrijd op de officiële kanalen van RSCA staat. Maar als Mazzu effectief direct teruggrijpt naar zijn achterlijke 3-5-2 hoeft 'ie van mij ook niet meer terug mee naar Brussel te komen.

5-0, tegen een subtopperke uit Zweden over 2 wedstrijden. Marktwaarde 3x zo laag. Ajseblief he jongens. Geef komend seizoen, moest je een ticket verdienen, het gewoon door aan een andere club he zeg.

5-0, tegen een subtopperke uit Zweden over 2 wedstrijden. Marktwaarde 3x zo laag. Ajseblief he jongens. Geef komend seizoen, moest je een ticket verdienen, het gewoon door aan een andere club he zeg.
stonden tot zondag eerste in Zweden...
ok, t maakt het niet beter dat we zo slecht spelen, maar hou het wel bij feiten aub

stonden tot zondag eerste in Zweden...
ok, t maakt het niet beter dat we zo slecht spelen, maar hou het wel bij feiten aub

Sorry, we baseren de status toch niet op basis van het huidige seizoen maar op basis van de afgelopen seizoenen samen? Antwerp is toch ook niet een Belgische topclub omdat ze nu eerste staan?

Edit: trouwens, feiten, ze hebben ocharme net 2 speeldagen aan kop gestaan, that's it.

Terug
Bovenaan