UEFA Conference League 2022-2023

Mazzu zijn jongens mooi op scherp gezet door de jonge gasten voor de bus te werpen. Hier kunnen we op bouwen hé Felice …

Goed ja, heeft geluk dat het nu tegen Kortrijk is, en niet tegen Club, Antwerp of Genk. Of zijn liedje was bijna uitgezongen.

Wordt een lang en triestig seizoen, das nu al duidelijk.

Mazzu zijn jongens mooi op scherp gezet door de jonge gasten voor de bus te werpen. Hier kunnen we op bouwen hé Felice …

Goed ja, heeft geluk dat het nu tegen Kortrijk is, en niet tegen Club, Antwerp of Genk. Of zijn liedje was bijna uitgezongen.

Wordt een lang en triestig seizoen, das nu al duidelijk.
Debast stak er weer met kop en schouders boven , Arnstad had goeie en heel slechte momenten , Duranville 15 min en meer gevaarlijk dan de rest samen
3 Jonge kerels en de anciens waren nergens

Volgende match komt de nederlaag voor België er sowieso aan. Als ze zo spelen tegen West Ham moet ik de match zelf niet zien
Dat kan zeker, maar Servië en Noorwegen (11 en 12 momenteel) staan al best ver achter en hebben elks maar 2 ploegen meer actief in Europa.
Oostenrijk kan ons nog inhalen, maar heeft ook een ploeg minder nog actief.

Ik zie trouwens net die fout van Van Crombrugge, hoe kan De Vlieger nu zeggen dat de VAR misschien niet zou tussenkomen omdat het geen "clear and obvious error" is?

Dat is toch 100% penalty, zonder discussie?

Wie heeft wel al verloren?

Ik gok dat er nog een land is waarvan nog geen enkele ploeg verloren is?
Idd, Hongarije heeft ook nog niets verloren.

In hetzelfde artikel werd ook beweerd dat België op 2 na de meeste punten had verzameld voor het coëfficiënt, maar als je de lijst zelf er bij nam, zag je dat de journalist precies maar gelezen had tot België. Onder ons zijn er nog verschillende landen met meer punten dit seizoen.

Ik zie trouwens net die fout van Van Crombrugge, hoe kan De Vlieger nu zeggen dat de VAR misschien niet zou tussenkomen omdat het geen "clear and obvious error" is?

Dat is toch 100% penalty, zonder discussie?
Het is zeker fout van Van Crombrugge. Maar als je goed kijkt op de herhaling maakt die aanvaller eerst hands door zijn handen in de lucht te steken. Als je goed ziet zie je dat die de bal 2 keer raakt met zijn hand. Fout nadien is gewoon overduidelijk fout

Tickets bestellen bij een Roemeense club, tis een aparte ervaring...

Leve google translate en "valse" gegevens invullen.
Wordt denk ik ook een heuse ervaring daar.

Terug
Bovenaan