Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wedden dat ze dit toch nog gaan verkloten?Dit Steau Boekarest ziet er toch echt wel te pakken uit, behalve wat schwalbes nog niet veel laten zien
Hahaha, geen clear en obvious error volgens de Geert
Van Crombrugge trekt hem los op de grond aan zijn hoofd, da's toch 100% penalty
Op Easy zekers![]()
2x zeer matig na elkaar, speelt niet met vertrouwen preciedVerdoeme Silva, die moest erin!
ik vind da dom inderdadWel bizar dat Conference League geen VAR heeft. Precies 1B Challenger Pro League...
er zitten te veel ploegen met een te klein budget in. wat eigenlijk een drogreden is, want op zich is dat gewoon een tv'ke langs de zijlijn zetten heWel bizar dat Conference League geen VAR heeft. Precies 1B Challenger Pro League...
Valt wel mee deze keer voor Vancrombrugge ;-)ik vind da dom inderdad
Volgt ook niemand he , Sylva op een eiland , moet a la Messi nog 2 man voorbij zonder afspeelmogelijkheidAnderlecht wel weer heel zwak. De ervaren spelers brengen voorlopig 0 meerwaarde vandaag integendeel
Ik had anderlecht nog niet veel live gezien dit seizoen maar deze eerste helft was niet echt fameus. Beetje zonde want Steau toch echt wel te pakkenAnderlecht wel weer heel zwak. De ervaren spelers brengen voorlopig 0 meerwaarde vandaag integendeel
Tuurlijk zijn die te pakkenIk had anderlecht nog niet veel live gezien dit seizoen maar deze eerste helft was niet echt fameus. Beetje zonde want Steau toch echt wel te pakken
Eilandje heSilva is ook gewoon nergens hoor... Net als kana...