UEFA Conference League 2022-2023

Oef. Ze waren lichtjes de betere ploeg over 2 matchen bekeken, vind ik, maar hadden ze uitgeschakeld geweest, dan hadden ze alleen zichzelf iets kunnen verwijten, ze hebben kansen genoeg gehad.

Ze zijn gered door Verbruggen, hij was bij de les tijdens de strafschoppen. Man van de match? Wie anders?

Goh, die penalties waren ook wel heel slecht getrapt. Ja, je moet de juiste hoek kiezen maar die penalties waren met weinig kracht getrapt en keeper had tijd genoeg om juiste hoek te kiezen.
Maar het zal zo'n jonge gast heel veel vertrouwen geven, dat wel.

Die penalty's van die Bulgaren :biglaugh: Proficiat Brusselse vrienden!
Goh, als de keeper bij die 2 eerste de andere hoek kiest zegt men "rustig wegleggen"

Die 3e is dramatisch

Zo de allereerste nemen is tegenwoordig toch een nadeel. Die ref die nog die hele briefing moet geven aan de doelmannen terwijl ge daar staat

Goh, die penalties waren ook wel heel slecht getrapt. Ja, je moet de juiste hoek kiezen maar die penalties waren met weinig kracht getrapt en keeper had tijd genoeg om juiste hoek te kiezen.
Het verschil is gewoon dat hij wacht en echt kijkt. Hij vertrekt niet te vroeg.

Ja maar wie maak je anders man of de match? Niemand anders, die het echt verdient he ;)
Anyways ze zijn door, de rest is straks alweer vergeten door de meeste supporters. Winst is winst.

Ik snap dat niet die penalties, trippel trappel, wachten, inhouden, binnenkant voet

Aanloop nemen, wreef en hoek kiezen
Altijd binnen, heb er in mijn leven zelden gemist.

Toch goed dat we deze zomer niet gezwicht zijn voor de 5 miljoen van Burnley :biglaugh:

Maar goed, door naar de volgende ronde, mooi voor het coëfficiënt ook. Ik denk zelfs dat we extra punten krijgen omdat we vandaag technisch gezien met 2-1 gewonnen hebben?

Toch goed dat we deze zomer niet gezwicht zijn voor de 5 miljoen van Burnley :biglaugh:

Maar goed, door naar de volgende ronde, mooi voor het coëfficiënt ook. Ik denk zelfs dat we extra punten krijgen omdat we vandaag technisch gezien met 2-1 gewonnen hebben?
Nu het dubbele waard ;)

Ik snap dat niet die penalties, trippel trappel, wachten, inhouden, binnenkant voet

Aanloop nemen, wreef en hoek kiezen
Altijd binnen, heb er in mijn leven zelden gemist.
Ergens op een pattateveld in provinciale voor 3 man en een paardekop bedoel je dan?

Stop eens met penalty's gemakkelijk te noemen als je nog nooit de druk van een vol stadion, tv kijkers, Europese spelen ... gevoeld hebt.

Zelfs de groten missen penalty's, Lewandowski zonet nog dik veel chance gehad op Man U.... Dat zegt genoeg imo.

Niet dat het iets uitmaakt, maar die derde penalty van Ludogorets, als die binnen ging zou die toch wel afgekeurd zijn, mag ik hopen? Aanloop onderbreken mag bij mijn weten niet.

Ergens op een pattateveld in provinciale voor 3 man en een paardekop bedoel je dan?

Stop eens met penalty's gemakkelijk te noemen als je nog nooit de druk van een vol stadion, tv kijkers, Europese spelen ... gevoeld hebt.

Zelfs de groten missen penalty's, Lewandowski zonet nog dik veel chance gehad op Man U.... Dat zegt genoeg imo.

Daarom dat wij ook maar amateurs zijn, die mannen zijn dat gewoon (die Bulgaren mss nu niet direct) maar dat is hun job en die worden er genoeg voor betaald.

Penalties trappen is niet moeilijk, punt. Zie naar Verschaeren, lange aanloop, wreef en hoek kiezen. Altijd binnen

Nu die speelt bal hè, maar toch ook heel veel man.

Altijd straf dat ge uw gans been moogt gooien, en als ge dan perongeluk lompweg met uw kleine teen de bal ff raakt het niemeer uitmaakt dat ge ook de man maar neermaait

Terug
Bovenaan