Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft het voordeel dat zijn voorganger nog slechter wasDie Sadiki lijkt me totaal nog niet klaar voor dit niveau, veel te plat.
Dat is ook geen 6 mja dat komt zo nauw nie bij Felice.Die Sadiki lijkt me totaal nog niet klaar voor dit niveau, veel te plat.
We zorgen voor clean sheets zoals Club, maar dan omgekeerd, in feite.Na 4 Europese matchen nog geen enkele veldgoal gemaakt. Dat omvat alles
Klopt, die waren serieus weggezakt in de Roemeense competitie waarop ze bij de club besloten hebben om de Conference League zowat links te laten liggen en te focussen op de competitie.Iemand al gezien wat Silkeborg aan't doen is? Na 5-0 thuis, nu ook 0-5 aan't winnen in Boekarest.
Maar die Roemenen spelen met een B-ploeg, las ik hier ergens vorige week?
Loltja, het was natuurlijk mega unfair tov RSCA dat ze na een echte topploeg uit Brussel op TV kwamen.
Als je eerst 90minuten intensiteit, lef en winning spirit gezien hebt, ...en dan komt een megalomaan tweederangsclubje op het scherm, vol "systeemvoetballertjes"...
ik ben in slaap gevallen.

Ik hoorde Joos gisteren nog zeggen "De WestHam fans gooien een vuurpijl in het vak van de Anderlecht supporters.. En die gooien ze nu terug"Door dat incident met die pijlen zullen we misschien de volgende keer als we Europees spelen, in het seizoen 2034-2035, voor een leeg stadion moeten spelen.
Je ziet op de filmpjes gooien in twee richtingen, ook meer dan 1 keer denk ik. Wat er actie was en wat er reactie was kan ik daar niet uit opmaken maar dat maakt niet uit voor de Uefa vermoed ik. Beiden zullen wel gesanctioneerd worden hiervoor.Ik hoorde Joos gisteren nog zeggen "De WestHam fans gooien een vuurpijl in het vak van de Anderlecht supporters.. En die gooien ze nu terug"
Vond het al vreemd dat een Engelse supporter zoiets zou meenemen