UEFA Conference League 2022-2023

Ahh, en in de voorrondes?
een té grote lijst van mogelijkheden:


Tweede voorronde:
Tobol Kostanay (KAZ), Petrocub (MDA), B36 Torshavn (FRO), Drita (KOS), Ararat-Armenia (ARM), Vojvodina (SRB),Adana Demirspor (TUR),Luzern SUI),Gzira United (MLT),FCI Levadia Tallinn (EST),Vorskla Poltava (UKR),Bohemians (CZE),AGF Aarhus (DEN),Dinamo Minsk (BLR),Connah's Quay (WAL),Milsami Orhei (MDA),HB Torshavn (FRO),Domzale (SVN),Europa FC (GIB),FC Santa Coloma (AND),Progres Niederkorn (LUX),Hapoel Jerusalem (ISR),Hammarby (SWE),Kalmar (SWE),Levski Sofia (BUL),Dinamo Batumi (GEO),Kauno Zalgiris (LTU),Inter Club d'Escaldes (AND),Crusaders (NIR),Pogon Szczecin (POL), Debrecen (HUN), Kecskemet (HUN), Zalaegerszegi (HUN), Sepsi (ROU), Paide Linnameeskond (EST), Qabala (AZE), Borac Banja Luka (BIH), CSKA 1948 Sofia (BUL), Sabah Baku (AZE), Ordabasy Shymkent (KAZ), Aktobe (KAZ), Celje (SVN), Auda (LVA), Differdange 03 (LUX), Torpedo Zhodino (BLR)

Derde voorronde:
Spartak Trnava (SVK),AEK Larnaca (CYP),Omonoia Nicosia (CYP),F91 Dudelange (LUX), Riga FC (LVA) ,Maribor (SVN), KuPS Kuopio (FIN), Shkendija MKD), Hajduk Split (CRO) ,Neftçi (AZE) ,Linfield (NIR) ,Vaduz (LIE), DAC Dunajska Stredea (SVK), Dundalk (IRL), Pyunik Yerevan (ARM) ,Osijek (CRO)
Alashkert (ARM), Sutjeska (MNE), Hearts (SCO) ,Hibernian (SCO), Shkupi (MKD), Aris Thessaloniki (GRE), FK Sarajevo (BIH), Austria Wien (Austria Klagenfurt, AUT), Rigas FS (LVA), Brann (NOR) , FC Nordsjaelland (DEN).

Vierde voorronde:
Aston Villa (ENG), , Bodø/Glimt (NOR) ,Lech Poznan (POL) ,Osasuna (ESP) ,Rapid Wien (AUT) ,Hapoel Be'er Sheva (ISR) ,Djurgården (SWE) ,APOEL Nicosia (CYP), ,Besiktas (TUR) ,CSKA-Sofia (BUL) ,Twente/Sparta Rotterdam (NED) ,Rijeka (CRO) ,Vitoria Guimaraes (POR), Arouca (POR)
FCSB (ROU) ,Legia Warszawa (POL) , Rosenborg (NOR)
 
Wat een triestig gedrag van de West Ham supporters zeg met die bekers gooien. Match had al lang stilgelegd mogen worden imo.
 
Allez wat een onnozele penalty weer :laugh: Volgens de regels allicht correct, maar anders kan die toch geen reet uitvoeren in die situatie... Vind dat altijd zo sneu als een wedstrijd wordt opengebroken (of in het ergste geval zelfs verloren) door zoiets.
 
Ik begrijp ook niet dat voetballers nog altijd als een halve gare naar de ref toesnellen als ze denken iets discutabel te zien. Alsof de VAR enkel maar zou checken als ge gaat reclameren. 't Is tijd dat de zomerstop ingaat...
 
Dat was toch gewoon penalty, ik snap niet dat daar discussie over is. Hij duwt de bal weg van voor de West Ham speler.
Na het wangedrag van de West Ham aanhang had ik ook liever gehad dat Fiorentina won maar dit was gewoon penalty
 
Een halfuurtje ofzo terug van Praag.
Nooit gedacht om mee te maken dat mijn geliefde West Ham een europese beker zou winnen.
Match zelf was wel niet om aan te zien dankzij de negatieve tactiek van Moyes maar voor eens kan het me nu eens geen zak schelen.
Er wel weer ingeslaagd om de winning goal te missen. Den dezen was weer naar de wc.

Maar wat een topdagen weer. Veel mensen terug zien, 3 dagen volle bak ambiance, rustig iet drinken, mooi weer.
Mooie stad ook, locale bevolking heel vriendelijk.

Mijn stem ligt daar wel nog ergens in Praag, mijn short blijkbaar ook (voor de viespeuken, die ligt gewoon nog in het hotel)

Volgend jaar terug Europa League en alvast terug zien om overuren bijeen te sprokkelen.

En over de bekergooiers: gewoon straffen die handel en verder weinig aandacht aan besteden.
Enorm jammer dat die paar idioten nu vooral weer in de media komen terwijl er tussen de 15-20000 supporters waren in de stad en niets van problemen. Integendeel, we waren overal graag gezien.
Dat in tegenstelling tot de Italianen die met een pak minder waren maar er dan wel weer in slagen om met messen en stokken een hoop oude supporters aan te vallen.
Die mensen zaten gewoon rustig in een pub wat weg van de massa en drukte. Op enkele mensen na allemaal 50+ (zelf ook even in die pub gezeten omdat het de eerste was die ik tegenkwam van mijn hotel, en die 100m vanaf de tramhalte zorgde reeds voor een enorme dorst).
En dan zijn ze nog moeten gaan lopen van de 50+ ook, hopelijk heeft die ene die een stoel recht in zijn wezen kreeg er nog lang pijn van.
Dag erop terug naar diezelfde pub (om dezelfde redenen) en eigenaar liet ook duidelijk verstaan geen fan te zijn van de italianen, komen altijd af voor spel en miserie en doen niets op.
 
Ik ben dus nog nooit drinken gaan halen of naar het toilet gegaan tijdens de match zelf om die exacte reden :biglaugh:
 
Ik ben dus nog nooit drinken gaan halen of naar het toilet gegaan tijdens de match zelf om die exacte reden :biglaugh:
idem :D
of toch echt zo weinig mogelijk

wij zitten gelukkig niet zo ver van de uit/ingang van ons vak, dus bij een wissel of blessurebehandeling snel es naart wc gaan is wel net haalbaar zonder iets te missen
 
Ik ben dus nog nooit drinken gaan halen of naar het toilet gegaan tijdens de match zelf om die exacte reden :biglaugh:
Bij mij is het al zo erg gekomen dat men mij bij bv een gelijkspel of achterstand gratis bier begint te geven zolang ik er maar zelf omga of roept dat ik moet gaan pissen.
Heb een enorme gave om dan goals te missen :biglaugh:
 
Om bv nog eens een idee te geven over het goede gedrag van de West Ham supporters in vergelijking met de Italianen:

1 West Ham supporter gearresteerd: terwijl er +/- 20000 in de stad waren.
22 Fiorentina supporters gearresteerd: terwijl zelfs hun vak niet helemaal uitverkocht leek.

UEFA bevestigd dat er ook objecten het veld werden opgegooid door Italiaanse supporters. West Ham zal echter ook gestraft worden vanwege "interuption on the field of play"

Die paar klootviolen mogen er gerust uit. Maar kans dus dat we onze eerste away volgend seizoen zonder supporters gaan mogen doen.
 
Terug
Bovenaan